Ga naar inhoud
Vespaforum.be

de deal is rond


sidvespa

Aanbevolen berichten

juist goe nieuws gehad:

toen wij vorige maand in griekeland op verlof waren en wij op bezoek gingen bij vrienden van mijn ouders die reeds 15 jaar daar wonen, stond er in een van hun schuurtjes een TV 175.

dus het goede nieuws is eindelijk zijn wij het eens geraakt over de prijs (dit vanwege de te betalen transportkosten en hoeveel deze zouden bedragen) en er is mij dus beloofd dat hij dus deze richting gaat uitkomen dus na 18 jaar vespa ga ik dus voor de eerste keer de concurentie van mijn geliefde scootermerk eens uitproberen.

de scooter op zich ziet er vrij goed uit, niet te veel roest of deuken. enkel is hij in de tijd eens overspoten in wit zonder hem uit elkaar te halen en hij zou 2 jaar geleden nog gereden hebben.

foto's kan ik spijtig genoeg niet plaatsen: ik heb ze wel genomen maar wat pc's betreft ben ik spijtig genoeg een leek.

dus met een goed gevoel ga ik dus vanavond slapen en echt gerust zal ik natuurlijk pas zijn als hij hier is.

grtz sidvespa

Link naar reactie

over het transport kan ik eigelijk niet veel vertellen de mensen daar zullen dit regelen voor mij dit wil dus zeggen ik heb ze verteld dat ik x aantal euro's wou uitgeven aan de lambretta met transport erbij dus zij hebben mij gezegd transport komt tussen de 300 en 500 euro en dan hebben zij dus het verschil voor de lambretta gekregen

foto's volgen later iso geert gaat deze voor mij plaatsen waarvoor mijn enorme dank aan hem

geert hoe klinkt da sidlammy

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...