Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Betaling SIP


Benjiman

Aanbevolen berichten

Wou juist wat onderdelen bestellen bij SIP tot het op de betaling aankwam, er is alleen de keuze tussen paypal, creditcard en rembours. De eerst twee heb ik niet en het laatste weet ik niet wat het betekent , alleen stond er bij dat er dan nog is 12 euro bijkwam wat me ook niet zinde.

Kben dus de pineut

Link naar reactie

bij die rembours hebben ze natuurlijk steeds het risico dat de "klznt" niet betaald en het pak dus teruggestuurd moet worden naar Duitsland, vandaar de extra kost. Ik vrees dat je niet veel online shops gaat vinden die niet met creditkaart werken

Link naar reactie

bij Rollerladen kan je ook gewoon aan 'den facteur' betalen, handig!

je moet maar eens checken op hun site... daar zal wel staan wat dat kost

groeten, p

Link naar reactie

Waarom niet gewoon via Scootermarket bestellen. Zelfde prijzen als SIP en dan betaal je gewoon via Belgische overschrijving. Het duurt misschien net iets langer, maar zonder VISA kom je niet ver in het online-shop-wereldje.

info@scootermarket.be

en indien je lid bent van Vespa Club Antwerpen, krijg je 10% korting. Heb je de portokosten er al snel uit.

Link naar reactie

SIP rijdt natuurlijk niet zelf met je pakket tot aan je deur. Zoals met elke ups'er, tnt'er en andere... ben je niet thuis, dan kan je nadien een afspraak met hen maken. Makkelijker is te laten leveren op een plaats waar wel iemand thuis is... wss ken je wel iemand. In mijn geval mijn schoonma, die heeft een winkel. Makkelijk dus.

Link naar reactie

Als het artikel in voorraad is, heb je het gegarandeerd binnen de 3 dagen (als je thuis bent bij de eerste levering). Je krijgt ook een mail van UPS met een tracking nummer, dan kan je zien wanneer je pakje waar gescand wordt, zodat je het kan volgen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...