Ga naar inhoud
Vespaforum.be

een sproeier hier en een sproeier daar!


xdaastra

Aanbevolen berichten

Mannekes mannekes mannekes. 

 

Ik weet van geen hout meer pijlen maken:

Ik beschik voor het moment over een: PX 150 blok met een DR 177 kit En een stock si 20 20 carbu.

Bgm Bigbox pro uitlaat. + polini venturi luchtfilter.

Ik zit voor het moment met mijn sproeiers te prossen waarbij ik toch voor de zekerheid een paar dingen wil vragen waarbij ik bevestiging wil.

Main jet: ik kom van 128 ==> 125 ==> en voor het moment zit ik op een 122 de rest kwam ik niet in de powerband.

Mix tube: BE5 zou ik niet beter een BE3 nemen? dit omdat ik gelezen heb dat een BE3 rijker is tegen de powerband en de BE5 rijker in de mid toeren?

Lucht:160 

Idle jet:heb ik een 55-160 gestoken (dit voor wat gepruttel uit de lage toeren te halen)

Bougie: Bosh W4AC. zou ik niet een W3AC nemen ? net iets kouder?

Ik zou het liefst blijven rijden met een 20-20 carbu... (motor is net gereviseerd en gemonteerd)

 

Wat denken jullie :D

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Xdaastra, heb het zelfde blok maar met een 24carb en sproeier dacht ik ook het zelfde 122 maar ben niet zeker. deed het prima. Wel had ik de tandwiel veranderd voor op 8 inch velgen. 20 zal net niet goed zijn ook van hier tips gekregen en van gelezen. Nooit problemen mee gehad. Nu deze blok als reserve aan de kant geschoven voor een 200 blok. grt 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...