Ga naar inhoud
Vespaforum.be

px koppeling probleem


cee

Aanbevolen berichten

iemand enig idee of het volgende al meegemaakt?

px200 motor met 7spring koppeling. motor gereviseerd en 3 plaats surflex koppelingspakket (veren, kurken en tussenplaten) gemonteerd. na 500km volgend probleem:

in eerste bij vertrek is het alles of niks, koppeling valt niet te doseren. ook bij terugschakelen op te hoge toeren een schuren geluid.

 

ondertussen try and error met een compleet nieuwe koppeling. alles systematisch over gezet zonder resultaat. koperen bus en koperen ring ook al meermaals vervangen.

 

uiteindelijk was er minieme speling op het armpje (13 op link) dat het bronzen drukpinnetje induwt. uiteindelijk dit vervangen samen met het bronzen drukpinnetje.

http://www.sip-scootershop.com/en/ersatzteile/spare+parts++pxt5cosa-007/clutch++clutch+cover-218?

 

probleem leek opgelost. echter maar voor 5 straten... Cosa koppeling en andere 7-spring liggen in het schap gereed in geval van, maar zou hier graag iets wijzer uit worden.. het gekke is dat er nergens niks van slijtage ofzo te zien is.

 

 

Link naar reactie

Heb het zelfde voor gehad niet zolang geleden , zie maar in mijn topic .

Ik had benzine in mijn olie carter , waardoor deze het zelfde deed zoals jij het beschrijft . Misschien eerst daar eens zien of het niet het zelfde geval is .

Mvg Gio 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...