Ga naar inhoud
Vespaforum.be

125cc kop op een 150cc cilinder?


Lars70

Aanbevolen berichten

Ik heb toch maar besloten om mijn 150 super curry blok te reviseren maar ik heb een vraag: de 150 cc cilinderkop heeft veel slijtage/ beschadingen. Nu heb ik nog een goede 125 cc kop liggen, zou dit passen? De boutgaten en buitendiameter van het pasvlak zijn hetzelfde als van de 150cc. Enkel de binnendiameter is kleiner. Ik heb al een nieuwe standaard cilinder+ zuiger besteld. Zou ik dit zonder verdere modificatie kunnen plaatsen of krijg ik dan te maken met squish? En wat zijn de gevolgen van squish?

Link naar reactie

Bestel u dan meteen een nieuwe kop ook he , dit begrijp ik echt niet 

Link naar reactie

Gevalletje verkeerde zuinigheid... gewoon alles vervangen... Curry d'r uit vespa d'r in ;) 

Link naar reactie

wat wil je dat we zeggen , dat je moet vederprutsen !!!! , je reviseert een volledig blok,met nieuwe zuiger en cilinder , en dan ga je een 125cc cilinderkop ombouwen voor op een 150cc te plaatsen ??  uitfrezen kost meer dan een nieuwe perfect passende kop  

Link naar reactie
7 uren geleden, Lars70 zei:

Echt behulpzame antwoorden hier. 

Geen lange tenen krijgen, is voor niks nodig...je stelt een vraag en krijgt een antwoord...gratis goede raad, het is aan u om het op te volgen of niet ;-) 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...