Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespisten groet


Kevin

Aanbevolen berichten

in de week een andere vespa tegengekomen. ik deed goeiendag maar was blijkbaar geen echte vespist want deed niks terug

't is toch de bedoeling dat we elkaar begroeten en eventueel stoppen om over vespa's te praten enzo, niet?

wa is de vespa groet?

Link naar reactie
in de week een andere vespa tegengekomen. ik deed goeiendag maar was blijkbaar geen echte vespist want deed niks terug

't is toch de bedoeling dat we elkaar begroeten en eventueel stoppen om over vespa's te praten enzo, niet?

wa is de vespa groet?

Misschien heeft hij/zij u niet gezien ???

En als ik elke keer dat ik een Vespa tegenkom zou moeten stoppen om over Vespa's te praten LOL.

Er staat nergens op papier dat je pas een echte Vespist bent als je altijd groet op een bepaalde manier (zou niet weten hoe trouwens) en stopt om over scooters te praten.

Sorry

Link naar reactie

ja zeker discriminatie... waarschijnlijk nog nooit mee een 4T gereden

zeker is als ik ooit den deurwaarder aan mijn deur krijg... dan is die 4T de leste die hij mag meenemen

mijne ET4 is bijna 10 jaar mijne PX 2 jaar maar ne erorme stap terug zne

Link naar reactie

ik groet alle vespisten,motards en mooi meiden...

Bij dat laatste zou ik wqel eens durven stoppen,...

Link naar reactie

ik groet iedereen als ik er zin in heb en als ik ze gezien heb natuurlijk want soms vlieg ik ergens zo snel voorbij dat ik niet besef dat er nog andere mensen op de baan rijden... ;-)

Link naar reactie

Ik vind toch wel dat als je een andere vespa tegenkomt, zeker een classic, dat er geen discussie over mag zijn, je moet gewoon groeten! Doe dat met je been, met je hand, met eender wat.

We zijn allemaal toch een beetje van dezelfde familie!?

Link naar reactie

Familie? Ik zie absoluut ni naar soapseries dus daar ken ik niks van LOL ;-)

Ik groet zoveel mogelijk maar dezer dagen is het soms moeilijk om je handen nog op het stuur te houden, zoveel vespa's kom ik dus tegen! ;-)

Link naar reactie

ik begrijp wat je bedoelt, als motards elkaar "tegen het lijf rijden" doen ze iets met het voetje of flapperen de handjes. Wat een mooie naieve wereld."Stoppen en over vespa beginnen praten", "We zijn één grote familie",...lol zenne. Stel, ik ben naar mijn werk aan 't rijden en ik kom een andere vespist tegen (niet geheel onwaarschijnlijk, maar je moet al veel geluk hebben). We stoppen en nemen onze helm af. "Mijnen beste, uw vespa van dat type - gebouwd in dat jaar en gestop met bouwen op dat jaar - waar er zoveel exemplaren van gemaakt zijn - in die veschillende kleuren - en die gaan op eBay zoveel geld - waar edded den uwe gekocht - ... " Het zou mooi zijn maar daar hebt je de tijd niet voor tenzij je op een meeting bent waarschijnlijk. By the way; motards groeten vespa rijden niet of nauwelijks. Dat is voorbehouden voor motards: de échte mannen... jaja...right. Tuurlijk is dat mooi, dat groeten. Maar als je elkaar naakt tegenkomt (lees "niet op de vespa gezeten") in let's say Den Delhaize zeg je waarschijnlijk niet eens goeiedag.

Ik kijk ook wel als er iemand met een vespa voorbijrijd, maar om daar nu meteen op af te stappen, kweenie... zal dan wel aan mij liggen.

Link naar reactie

hetgeen ik eigenaardig vindt aan motards is dat waneer ik met mijn gs 200 rij er

afentoe een groet en dan groet ik terug uit beleefdheid maar meestal doen ze het dus niet naar vespa scooters

als ik daarentegen met mijn PX 200 met zijspan rij dan groeten ze bijna allemaal en dat vindt ik eigenaardig

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...