Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Koppeling PX


Scooterboy

Aanbevolen berichten

Vraagje, zou een nieuwe koppeling besteld bij SIP in dezelfde fabriek gemaakt worden of de koppeling van de nieuwe PX-en.Ik heb nl. hetzelfde probleem of hetgeen hier vroeger al eens omschreven stond met de nieuwe PX-en.

Ik heb nl. hetvolgende.Onbelast(motor draait niet en ik kick met de starter) werkt de koppeling perfect maar onder belasting(draaiende motor) ontkoppeld hij nagenoeg niet.

Wat was dan uiteindelijk de fout bij de nieuwe Px-en?

Alvast bedankt!

Alex

Link naar reactie

ik denk de platen die er tussen zitten want ik d8 is gehoord te hebben dat er een dealer deze heeft laten dunner maken en dat hier het probleem mee opgelost was dus kan het enkel over de platen ertussen gaan de platen met kurk zie ik ze niet direct dunner maken

let wel alex ik heb dit enkel ven horen zeggen dus zelf geen persoonlijke ervaring mee

grtz sidvespa

Link naar reactie

alex ik heb uw post nog eens gelezen en nu heb ik ook zo een geval gehad met een nieuwe koppeling van bij sip

ik had de koppeling zoals het moet eerst in sae 30 olie gelegd voor een n8 voor ik ze inboude en had ongeveer hetzelfde als jou ik heb het kunnen oplossen door de motor te laten draaien en ik heb toen de koppeling een 10 min ingehouden zonder te schakelen en daarna was ze ok

bij mij werkte de koppeling bij het starten goed maar als ik de koppeling inneep en schakelde viel de motor stil alsof er niet ontkoppeld was

ik weet ook de eigelijke reden van dit voorval niet

bij de nieuwe px-en doet de koppeling het in begin wel maar doet het probleem zich pas na een tijdje voor d8 ik

ik hoop je hier mee geholpen te hebben grtz sidvespa

Link naar reactie
Vraagje, zou een nieuwe koppeling besteld bij SIP in dezelfde fabriek gemaakt worden of de koppeling van de nieuwe PX-en.Ik heb nl. hetzelfde probleem of hetgeen hier vroeger al eens omschreven stond met de nieuwe PX-en.

Ik heb nl. hetvolgende.Onbelast(motor draait niet en ik kick met de starter) werkt de koppeling perfect maar onder belasting(draaiende motor) ontkoppeld hij nagenoeg niet.

Wat was dan uiteindelijk de fout bij de nieuwe Px-en?

Alvast bedankt!

Alex

Alex, anders moet je eens telefonisch contact opnemen met De Pauw in Gent, zij hebben voor de klanten die dit voorhebben de schijven aangepast en er een stukje afgefreesd dacht ik.

Het zou wel kunnen dat De Pauw de brug maakt morgen ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...