Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa-team gezocht op mijnen trouw ...


supervespa

Aanbevolen berichten

Binnen twee weken, zaterdag 03 juni, trouw ik met mijn 2e lief (nummer 1 is de vespa ;-)) in de gemeente Brasschaat...

Ik zou het supertof vinden moesten de mannen van Brasschaat en omstreken dien dag goesting hebben om een ritje te maken als soort van begeleiding van de ceremoniebus. Wij zitten allemaal op nen Londense dubbeldekker.

Traject 1 is van mijn schoonouders naar 't gemeentehuis (1 km en dus niet interessant)

Traject 2 is van't gemeentehuis naar Meer (25km tussendoor) waar de eigenlijke ceremonie doorgaat.

Wij komen uit het gemeentehuis tegen kwart na elf... 't zou leuk zijn als verrassing voor mijn vriendin dat er dat een paar vespa's staan die ons dan verder begeleiden.

Als we 10 man bij elkaar krijgen denk ik dat dat een leuk effect kan geven.

Ik zeg er wel liever onmiddellijk eerlijk bij dat ik waarschijnlijk niet veel tijd zal hebben om te chitchatten, want den dag zit volledig volgepland, maar moesten jullie toch gaan rijden die dag ... it would be nice.

Ik ben benieuwd !!

Link naar reactie

Ik zit in mijn examenperiode maar...

Ik kan de bus mee begeleiden van het gemeentehuis naar Meer met mijn GS160.

Maar ik zou wel een beroep willen doen op vespista om dan ook mee te gaan, zodat ik hem terug kan volgen om terug in Brasschaat te geraken.

Ik kan daar ter plaatse ook wel niet te lang blijven (weer door die examens).

Ik doe mijn best!

Vespista... laat van je horen :-)

Link naar reactie

zal het eens nakijken of ik dat kan doen op 3 juni, weet nu nog niet of ik wel of niet moet werken dan... 'k woon in Antwerpen maar ben oorspronkelijk van Brasschaat. Zal ook eens contact opnemen met de Jules om te horen of we dit niet kunnen klaarspelen. Alvast proficiat met de verloving en misschien tot dan.

Ciao

Link naar reactie

ik heb het genoteerd, ik kom naar Brasschaat

ik woon dicht bij een kerk en zie dikwijls plezante dinges zoals een koppel da trouwt me allemaal mini-kes of fiat500

ik heb vroeger nog trouwers gereden met de 2PK tjes ... plezant

tot dan groeten FRANK

Link naar reactie

Ik moet normaal die dag werken , maar ik heb al toelating gekregen om der een paar urekes tussenuit te muizen. Kzal zien of ik nie nog een paar man kan meesleuren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...