Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pick-Up


ivoybofire

Aanbevolen berichten

Adrian,

Bedankt voor de info, ik zie dat gij ook PKs hebt, kunde van da slot van de beenschild koffer een fotos nemen, zoek voor de mijne nog zon slot maar is niet gemakkelijk, of welke modellen hebben het zelfde slot.

gr

ivo

Link naar reactie

Adrian,

Heb een benzinemeter opgestuurd gekregen en weer een verkeerde, heb uwe raad opgevolgd en mijne opengedaan en hersteld, dus dat is dan ook weer opgelost, nu nog het slot van het beenschildkoffer , en wil ook de linkse klep die nu wat open staat proberen beter te sluiten,met dat werk reservewiel gedemonteerd en vastgesteld dat deze fit is, zijn dat tubles of met binnenband, heb ook gevonden dat hij van het jaar 1990 is.

Zie foto

gr

ivo

 

 

P1030716.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

hi,

mijne pk50xl automatique rijd top 35km/h,volgens dat ik het kan verstaan op een duits forum zou het te maken hebben met die pickup da bij autmatques het zwakke punt is door de slechte koeling.

iemand een idee waar zich da bevind en graag een foto als het kan.

gr

ivo

Link naar reactie

Achter de bovenste gedreven poulie... Ik heb er volgens mij nog 1 liggen, als je interesse hebt. Laat het maar weten. Maar als je het mij vraag, 35 kmpu is te weinig hoor. misschien je variorollen schoonmaken. Vaak dan smeren mensen deze in met vet (Wat niet hoort) of zijn ze versleten. het is alleen erg lastig om aan nieuwe te komen.

Link naar reactie

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar afmetingen en grammen moeten kloppen.

 

Wil je de ontsteking of niet, stuur me dan een pb en ik ga voor je zoeken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...