Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 50R 75Dr


daanaan

Aanbevolen berichten

Oke dan zal ik ook een nieuwe vlotternaald bestellen.

Het blok van m'n scooter is gewoon orgineel voor de vespa 50 R. Ik had eerst idd drie versnellingen maar heb eerder dit topic vernomen dat ik door het plaatsen van een 4 plaats koppeling ik er 4 zou hebben.

Ik ben erg onervaren met sleutelen aan scooters, dus dingen die voor andere misschien als voor de hand liggend worden beschouwd zijn dat voor mij niet :P

Link naar reactie

Ja dat heb ik gelukkig wel gedaan :)

Mijn buurman zei dat hij niks hoorde knetteren en dacht dat het aan de bougie zou kunnen liggen.

Vandaag dus ook nog even een nieuwe bougie halen.

qd44GK.png

Gister ook heel het blok weer los gehaald omdat dat stoffen ringetje ipv. achter dat ding er voor zat. Maar nu zie ik op een filmpje weer dat dat ringetje eerst wel op de goede plaats zat en nu weer ik t niet meer haha. Dus voordat ik hem weer helemaal uit elkaar haal zou ik graag willen weten waar dit ringetje nou precies hoort te zitten.

Link naar reactie

Nouja volgens mij geeft het wel een beetje verschil want in het midden zit een soort scheiding.

2xRlqH.png

Nu zit het ringetje dus aan de achter kant van deze scheiding (de dichtbije zeide op de foto). Anders zit hij aan de voor kant en dan zit het ringetje dus een beetje tussen de carburateur en die scheiding geplet. 

Maar misschien dat het inderdaad niks uit maakt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...