Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Me Even Voorstellen


ringo

Aanbevolen berichten

Beste Vespa-liefhebbers,

 

Ik ben al even lid van dit forum doch heb nog niks gepost gezien m'n gebrek aan Vespa :unsure:...

 

Ik ben dus Ringo, 36 jaar en woonachtig aan de westkust...

 

Het is zo dat ik reeds enkele maanden op zoek was naar de Vespa die ik wou, 't moest een Super Sport 125 zijn, mat zwart met grijs, uiteraard goed van prijs en goed onderhouden...

 

Uiteindelijk heb ik er vorige week eentje gevonden en vandaag door de vorige eigenaar "geleverd"...

 

Hierbij enkele foto's van m'n nieuwe aanwinst, het enige die jammer is dat er lichte schade is aan de voorzijde van m'n Vespa.  Ik zou dit graag laten herstellen doch ga eerstdaags eens naar de dealer in Torhout om na te gaan indien de schade lokaal kan hersteld worden of indien hij zal moeten gedemonteerd worden...

 

Het is alleszins m'n bedoeling om actief aan dit forum deel te nemen, ik kijk er al naar uit!

 

Greetz

 

Ringo B)

post-6467-0-28705700-1407517449_thumb.jp

post-6467-0-53694400-1407517461_thumb.jp

post-6467-0-10944200-1407517462_thumb.jp

Link naar reactie

Misschien nog een klein vervolg... 

 

Op de vespa zaten twee "opties" die ik net iets minder mooi vind, zijnde een klein smoke windscherm en een speciale Vespa topkoffer, eveneens in mat-zwart.  Ik weet dat zo'n koffer wel makkelijk is doch ik vind het ( das puur persoonlijk ) net iets minder mooi op dit model.  Op andere ( iets minder sportieve - moderne ) Vespa's kan ik dat wél smaken.

 

Voorlopig blijven beide stukken nog even in de garage maar wie weet verkoop ik ze binnenkort wel indien er interesse zou zijn...

 

Enkele foto's:

post-6467-0-42999000-1407529770_thumb.jp

post-6467-0-00726100-1407529771_thumb.jp

post-6467-0-49018100-1407529771_thumb.jp

Link naar reactie

Welkom Ringo uit de "Westcoast" met je matzwarte GTS-SS...ikzelf vind een topkoffer wel handig maar tegelijk vind ik zo'n optie een "verkrachting" van een Vespa, dus ik rij ook altijd zonder topkoffer.

 

Een windschermpje vind ik dan wel een mooi en nuttige optie. Alvast veel geluk en rijplezier met je nieuwe aanwinst...ciao !! :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Beste leden,

 

Ondertussen een paar honderd kilometer verder en m'n Vespa en ik hebben elkaar al iets beter leren kennen!  Enkele opmerkingen/bemerkingen die ik ondertussen heb ondervonden:

 

=> m'n "open" Vespa-helm is niet zo degelijk als een integraal helm en om m'n iets langere verplaatsingen te doen verkies ik dus toch wel een gesloten model.  Ik moet dus op zoek naar een mat zwarte integraal helm die een beetje bij m'n Vespa past...

 

=> de bak achteraan wordt zeker verkocht, moest er iemand interesse hebben ( er is enkel een plaatsje waar het mat wat meer blinkend is ) voor 125 euro mag hij weg...

 

=> m'n schermpje staat er momenteel weer op gezien ik het gevoel heb dat de wind toch iets beter is. 

 

Voor de rest zeer tevreden over m'n nieuwe "speelgoed", hij accelereert goed, rijdt ongeveer 100 km/h maar wil hem daartoe niet teveel "forceren" en maakt alhoewel er een originele uitlaat onderzit volgens mij een zeer mooi/sportief geluid...

 

Ik heb even overwogen om er een andere uitlaat onder te steken maar gezien ik vind dat hij nu reeds genoeg muziek maakt en het voordeel naar vermogen vrij gering is laat ik het ( voorlopig ) niet doen?

 

Beste groeten!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...