Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Foto's Primaverarit 17-04-2006


Vesp

Aanbevolen berichten

Stanny, besef dat uw wraak zoet zal zijn. Tom gaat sowieso eens uit de bocht gaan, dat was vorig jaar zo en dat zal dit jaar niet anders zijn. Ik gok dat het zal gebeuren in de Ardennen binnenkort. Tenzij hij Wally op de Squadra bloesemrit nog eens de pas afsnijdt op een rond punt, dan kan het al vroeger gebeuren. Er gewoon voor zorgen dat ge uw fototoestel bij de hand hebt.

Link naar reactie
Tom gaat sowieso eens uit de bocht gaan, dat was vorig jaar zo en dat zal dit jaar niet anders zijn

Dit jaar heb ik zelfs al geen bocht meer nodig, ik ga nu zelfs al rechtdoor onderuit! Vorige week zaterdag nog bij het terugkeren van de puzzelrit in Antwerpen...

Maar IK doe dat NA de rondrit, zodat de hele groep niet op mij moet wachten. En die die meerijden met mij weten dat op voorhand en nemen een berekend risico ;-)

Maar bon, om Stanman te plezieren ga ik tijdens de Bloesemrit ook nog eens uit de bocht gaan, wie weet, misschien neem ik Stanman mee bij het onderuitgaan, ben ik nie alleen!

Link naar reactie

@houba001. Klopt inderdaad dat jij stond te wachten bij de Gentse pechvogels, ik stond daar ook... want daar was een rally die niet goed wou starten heb ik gezien,...je weet wel welke ik bedoel hé... :-)!

Voor de rest maakt het me niet veel meer uit, laten we gewoon met de hele club op de volgende vergadering is goed op mekaars gezicht slaan, en dan samen pinten pakken tot we de pijn vergeten zijn. okee? en gij moogt natuurlijk als voorzitter alle pinten betalen, okee?

groeten !

(T'es mo veu te lache hé !)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...