Ga naar inhoud
Vespaforum.be

louche?


Peelke

Aanbevolen berichten

Hey ho kiekeboe,

eindelijk een iet of wa betaalbaar ET3ke gevonden (met italiaanse papieren weliswaar) om mijn vriendinneke te mobiliseren. Alleen doet de verkoper nogal geheimzinnig. Ik heb alleen zijne gsm nummer en een fatsoenlijke ebay-quotering om op af te gaan. En nu wil hij donderdag afspreken aan één of ander benzinestation in Mons ipv bij hem thuis om de vespa af te halen...

Lijkt jullie dit louche? Ik heb geen zin om weeral in 't zak gezet te worden. Dacht eraan om zijn nummerplaat te noteren of zo.

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7963778906

greets and happy scootering!

Peelke

Link naar reactie

kweeni jong maar volgens mij heeft die kerel iets te verbergen, je kan ook de feedbacks niet lezen op ebay, deze maand heeft hij er 10 slechte en wie spreekt er nu af op ne parking

Link naar reactie

Doe dat niet jong, dat is toch geen manier van doen, dat ruikt ge toch al van ver.

D'r zijn er nog genoeg te koop hoor, ge kunt beter wat verder zoeken.

Ne maat van mij kocht in Lint ne schitterende Vespa, nagezien en met correcte papieren.

http://moto.2dehands.be/markt/motor/piaggio/8397599_Piaggio_vespa_125bj_71_tel_0498888472_goede_staat.html?q=vespa&vanillaq=vespa

Dat is er ene van. Helaas zet die man geen foto'is op het web, maar ik heb er wel een paar hier van Vespa's die hij wel te koop heeft gehad en nog heeft. Volgens mijne maat een aanrader.

Greetz

Als je de foto's wil: Knabbel111@hotmail.com

Bericht bewerkt (12.04.2005 | 21:52)

Link naar reactie

Je schrijft:

"ge kunt sinds 1 juni geen Vespa met Italiaanse papiertjes inschrijven, ze krijgen daar een premie van € 500 om die daar af te geven"

Ben je dat zeker? Wie betaalt in Italië 500 euro aan wie oude papieren afgeeft? De staat? Berlusconi? Is er ergens een link waar ik dat kan nalezen?

Link naar reactie

Merci voor de reacties, gaste! Ik vrees da gulle gelijk hebt. Heb eigenlijk ook nie veel goesting om met 900 euro cash op nen afrit langs de autostrade naar mons te gaan staan... Klinkt op zich eigenlijk al als het script van ne slechte misdaadfilm...

Primus, 600 euro lijkt me wel heel redelijk... heb je misschien een adres van die Sleghers en is dat in Nederland? Weer importeren natuurlijk...

Knabbel, die gast van Lint was ik idd ook al tegengekomen via Kapaza. Misschien wel interessant.

Geert, oewist me aa? :o)

greetz!

Peelke

p.s. Maurice, ik had verstaan dat ze gehomologeerde kopies nie meer aannamen, maar dat het met de originele papieren geen probleem zou zijn om een Vespa te importeren... (hem ik "gehoord"...)

Link naar reactie

dat zolang originele papieren niet ingeleverd worden, taxen verschuldigd blijven, en het dus geld kost aan de vorige eigenaar.

ook in NL is dat systeem van toepassing : zolang de eigenaar z'n originele inschrijvingsbewijs niet terug inlevert, betaalt hij/zij belastingen voor de scooter.

de juiste procedure is dan de verkoper eerst z'n papieren laten terugsturen, waarna je een bewijs krijgt van de Nederlandse overheid dat je hem gekocht hebt (en probleemloos mee kan invoeren).

m.a.w. : als je in Belgie niets vindt,is kopen in NL mét officiele papieren een goed alternatief.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...