Bixx Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Hoi, Heeft er iemand ervaring met de bijkomende ledverichting ingewerkt bij de voorste pinkers bij een vespa gts ? Werken op hetzelfde principe als in het clipje van Youtube zoals hieronder (hier is een 50 cc, maar het principe is hetzelfde) Laat maar iets weten of het degelijk is of niet... Groeten, Chris Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 vorige week gepost http://www.vespaforum.be/index.php?/topic/24275-kit-led-lights-in-pinkers-voor-gts/ Link naar reactie
Bixx Geplaatst: 13 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Jeps ook gezien, maar zijn er mensen die het al op hun gts hebben zitten en der content van zijn ? Groeten, Chris Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Oudere post van me op MV : Here's a little explanation about the running lights mod i did on my GTS. This only goes for GT/GTS models with the "double" indicator bulbs. For the ones with one bulb, you can buy a plug & play set from Scooterwest.com : http://www.scooterwest.com/items/?_pageCCS=t#page=/item_details/LED-Front-Running-Light-Turn-Signal-Wiring-Kit-Vespa-GTS-GTV-300-Super/9423 What you need is: *philips screwdriver to remove the indicators and the left knee pad. *some wire *soldering gun or electrical clamps. (the kind you use to connect two electrical wires without cutting them)(don't know the name of those) *2 leds type T10 with a max diameter of 13mm ! *When you remove the left knee pad, i'll find a rather big electrical plug, called the alarm connector. This is normally used for the optional alarm system. We are going to use the white wire of this plug. This wire only provides power when the contact is switched on. *If you remove the indicator, you see black and white wires. Choose where you want to place the led, in the upper part or the lower part of the indicator. (i used the lower part) *Cut the white wire only ! Not the black one! *Use some extra wire and solder or use electrical clamps to connect both white wires from the left and right indicator. Then connect this wire to the white wire of the alarm connector under the left knee pad. This wire only gives power when the contact is switched on. *Test using the leds. (reminding if they do not work, turn them around 180° and try again. Photo using flash : That's it ! Blijkbaar bestaat er nu een setje voor "mijn" systeem. Kwan dat tegen op Kapaza : http://www.kapaza.be/nl/motoronderdelen/led-dag-verlichting-voor-vespa-gts-80687454.htm Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 die stukjes ,,,waar je geen naam voor had,,,noemen wij in vakjargon "diefjes",,,,en eerlijk gezegd,ik gebruik dat niet omdat ik professioneel gezien daar al de grootste fratsen mee heb gehad,zeker ivm storing zoeken ,ik wou het maar even mededelen ) CHEERS Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 die stukjes ,,,waar je geen naam voor had,,,noemen wij in vakjargon "diefjes",,,,en eerlijk gezegd,ik gebruik dat niet omdat ik professioneel gezien daar al de grootste fratsen mee heb gehad,zeker ivm storing zoeken ,ik wou het maar even mededelen ) CHEERS Heb bij mij uiteindelijk alles "plug&play&remove" gesoldeerd... ...kan in 5 minuten alles origineel maken...just in case... Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 2 januari 2015 Delen Geplaatst: 2 januari 2015 Hier nog een linkje(led lights) naar een gast op een duits forum ... .veel geduld die kerel !!! http://www.vespaforum.de/viewtopic.php?f=5&t=27604 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.