Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Klaprozenrit 11-11-2013


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Op 11 november is het weer zover. Dan gaat reeds voor de zesde keer de Klaprozenrit door.
We starten STIPT om 10u00 op de Grote Markt van Kortrijk richting de Westhoek. Vanaf 9u30 zal er iemand aanwezig zijn van de club.
 
Dit jaar gaat de rit richting Vladslo en Diksmuide. Over de middag stoppen we in een lokaal etablissement waar spaghetti, croque monsieur of een dagsoep genuttigd kan worden. Zorg dus voor wat zakgeld.
 
De rit zal maximum 120 km zijn en eindigt rond 16u30 in Café de Kameleon in Heule.
 
Vanuit Gent vertrekken we om 8:30 stipt aan het Shell tankstation van De Sterre (rond punt van: Voskenslaan, Krijgslaan, Oudenaardse Steenweg in Gent) Let wel op, hier zijn grote wegenwerken bezig.

www.vespaclubgentleie.be
Link naar reactie
Op 11 november is het weer zover. Dan gaat reeds voor de zesde keer de Klaprozenrit door.

 

We starten STIPT om 10u00 op de Grote Markt van Kortrijk richting de Westhoek. Vanaf 9u30 zal er iemand aanwezig zijn van de club.

 

 
Dit jaar gaat de rit richting Vladslo en Diksmuide. Over de middag stoppen we in een lokaal etablissement waar spaghetti, croque monsieur of een dagsoep genuttigd kan worden. Zorg dus voor wat zakgeld.

 

 
De rit zal maximum 120 km zijn en eindigt rond 16u30 in Café de Kameleon in Heule.

 

Opgelet! De vertrekplaats uit Gent is door grote wegenwerken op de Maaltebrug (Kortrijksesteenweg) en grote werken op de oudenaardsesteenweg verplaatst. Dit is dus niet aan De Sterre! 
 
Vanuit Gent vertrekken we dus om 8:30 stipt aan de Carrefour Kortrijksesteenweg 1133, 9051 Sint-Denijs-Westrem (Gent).
www.vespaclubgentleie.be
Link naar reactie

Hallo, ik voel me geen echte janet maar een echte rijder en ik denk dat het zal nodig zijn in de plassende regen. Zeg nero, ik heb twee dagen aan mijn ontsteking gewerkt, de visplatineeopening ( wat een woord voor de modernrijders) en de voorontsteking op de 31 graden gezet. Op hoop van zegen, of met de moed der wanhoop Groetjes olympium

Link naar reactie

Zeg nero ge komt toch ook? Groetjes olympium

Dag Eric, tenzij het al vanaf 's morgens aan het gieten is, komen we af.  Hopelijk houdt u "beestje" het uit! :)

 

Het weerbericht ziet er niet al te slecht uit:

 

http://www.bdb.be/Productendiensten/Weerbericht/Onlineweerbericht/tabid/157/language/nl-BE/Default.aspx (volgens sommigen hier het meest betrouwbare :D  )

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...