Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geschikte Kledij Op De Wesp?


JurVek

Aanbevolen berichten

om verder aan te sluiten , blijf ook aanstaande winter (hopelijk) doorrijden , elke dag 2 x halfuur op de wesp , zit me af te vragen of ik ga voor :

a/ beenkleed (dan wel vespa of tucano )

b/ faco twin screen of vespa hoog (en dan bijgesneden) scherm

c/ stuurmoffen of electrische handvatten

 

heb volgende bedenkingen bij deze thread tot nu toe : 

- ik rijd altijd met mijn werkbroek en werkschoenen aan ( kunnen ruimschoots de sterkte test aan met vele motorkledij) , dus verwisselen op het werk is me te omslachtig

- vind het nu s'ochtends om 06h15 ook al redelijk fris met mijn klein 'fly screen en jet helm + buff "tube"

- s'avonds naar huis in de regen is niet zo erg , s'ochtends klentsnat aan je dagtaak (buiten ) beginnen is niet zo prettig

 

iemand die zijn ervaringen wil delen om tot een "toppie" winteruitrusting te komen 

 

thanks in advance Dewiene

Ik heb bij aankoop van de vespa een origineel Vespa beenkleed verkregen. Het is nog nog nagelnieuw, Ik heb het zelfs nog niet uit de bewaarzak uitgehaald... ..dus moest je interesse hebben mag je me steeds contacteren.

Grtz

Link naar reactie

Ik gebruik de wesp voor de vrije tijd en heb een Dainese gt 500 D-dry besteld...ik post ook wel eens een ervaring bij kouder weer.

Vroeger op de ducati's steeds met Dainese gereden en was hier toch heel tevreden over. Ik vermoed dat kwaliteit wel een beetje zijn prijs heeft...Maar het is geen verkeerde investering uw gedacht te kopen (ook al vind je hetzelf of je partner duur/te duur)want meestal koop je dit maar één keer...tenzij je natuurlijk eens plat gaat!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...