Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Granturismo Helm Mat Zwart Nieuw Maat L


Aanbevolen berichten

Is dat hier t afzeikforum ofwat?

 

...passen en oneline bestellen kan soms een oplossing zijn, voor mensen die niet altijd over een 'overvolle geldbeugel' beschikken... :rolleyes:  

Moet ik dat persoonlijk nemen? Anders nodig ik je eens thuis zodat je kan zien dat ik geen "honger lijd" man man man wat een opmerking!

 

Als je uw hoofdomtrek meet en je zit net op de grens en je ziet net een aanbieding die interessant is...dan zie ik niet waarom ik dat risico mag nemen. En als dat dan beter kan tja dan verkoop je hem hé aan mensen met een minder volle geldbeugel :o

Link naar reactie

Je moet je niet meteen aangesproken voelen Joran, hoe kan ik iemand persoonlijk 'onderuithalen' halen als ik hem niet ken ?

 

De regels van het forum verbieden trouwens persoonlijke aanvallen !

 

Ik wou enkel maar personen die wat krap bij kas zitten, wat raad geven. en hier had ik nu niet meteen aan jou gedacht. :)

Link naar reactie

Je moet je niet meteen aangesproken voelen Joran, hoe kan ik iemand persoonlijk 'onderuithalen' halen als ik hem niet ken ?

 

De regels van het forum verbieden trouwens persoonlijke aanvallen !

 

Ik wou enkel maar personen die wat krap bij kas zitten, wat raad geven...en hier had ik nu niet meteen aan jou gedacht... :)

Alle ti's goed...misschien waren mijn tenen net iets langer gisteren. Maar ik nam het persoonlijk op.

Tenslotte hebben we hier dezelfde passie en is een forum om met elkaar te delen en nietbelkaar af te breken. Maar goede raad mag natuurlijk.

Na hoofdomtrek te gemeten hebben zat ik op het randje van een M en L. Ik dacht een helm diente krap zit is niet echt leuk op langere ritten. Vandaar dat ik een L ging kopen en ik kwam net een Nieuwe helm tegen met bieding. Dus liet ik de kans niet liggen...maar hij blijkt ruim genoeg te zijn dus verkoop ik hem gewoon door aanndezelfde prijs ik ervoor gegeven heb. Ik beschouw dan ook,de,helm als nieuw en niet als 2ehands omdat ik er niet meegereden heb en hij geen gebruikssporen heeft. Ondertussen heb ik al een M en die zit mij wel beter. Zo dat is de historie...voor de mensen die hier belang aan hebben.

Link naar reactie

Niets mis met online bestellen. Waarom zou je 30 euro meer geven in de winkel, ook al zit je er warmpjes in, dan geef ik liever een rondje! Ik heb wel ondervonden dat je zeker MOET passen. Ik heb 2 vespahelmen van verschillend type, de ene is M en de andere is S, dus oppassen met de afmeting van je hoofd alleen! (btw, ik heb ze beide gepast in de winkel, eentje gekocht en de andere wat later online ;-) )

Een helm zou ik zeker ook niet 2 de hands kopen maar 1 - tje die nieuw in de doos zit van iemand die de verkeerde maat koos, daar is toch niets mis mee?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...