nero Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 't Is u vergeven! )) Maar volgens mij rijdt gij wel mé ne 250cc of zoiets als dat goed rijdt... De normale maat voor de mainjet is zowat 98/100 voor een 125cc. Groetjes, nero. Link naar reactie
Pidjonck Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 De oude zijn de originele sproeiers. Volgens mij is er wat spraakverwarring ;-) De main jet is toch die in drie delen he ? Bovenste gedeelte staat 140 op, middelste BE5 en onderste deeltje 96. Heb ik dan niet te kleine sproeiers volgens jou 'normale maat' ? Link naar reactie
janvda Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 idd Pidjonck, de Nero heeft een beetje last van de warmte ;-) Link naar reactie
Pidjonck Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 donkerbruin tot zwart... Link naar reactie
nero Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Als 't van de warmte is, is't nog ni erg. Wel de kleur van je bougie controleren na een paar km volgas. Groetjes, nero. Link naar reactie
nero Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Dan zit je ongeveer goed, alleen de regelvijs misschien nog iets meer uitdraaien (1/2 tot 1 toer). De kleur zou eerder koffiebruin moeten zijn. Houdt de motor in bij volgas (beginnen schokken)? Groetjes, nero. Link naar reactie
Pidjonck Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Enkel in derde naar mijn gevoel maar niet echt zwaar schokken - je voelt gewoon dat het hij iets te kort komt en dat je moet schakelen. In eerste en tweede moet ik sowieso snel schakelen om vooruit te komen maar dat is normaal bij een px125 heb ik hier al ergens gelezen... Pfff... moeilijk om te beschrijven. Ik zou eens willen weten/voelen wat 'normaal' vespa motorgedrag en -geluid is ;-) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.