Ga naar inhoud
Vespaforum.be

graag wat raad aub


tom8370

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ben sinds een week of 2 op zoek naar een vespa van de jaren 60...

nu ben ik vandaag bij bella italia scootershop geweest en heb een vespa gezien van het jaar 60,type vna dacht ik.

waren 2 aparte zadels en het reservewiel tussen de benen.

de vraagrijs was daarvoor 4300€ en nu is mijn vraag of dit de prijs is of is dit veel?

naar mijn inziens was de scooter in deftige tot zeer deftige staat.

nu was ik net aan het zoeken op 2dehands en kwam het volgende tegen.

http://www.2dehands.be/brommers-scooters/scooters/vespa/vespa-154262233.html?qq=vespa&start=770

is dit een normale prijs of teveel en klopt de vespa of zou er aan gefoefeld zijn?

heb het type gevraagd maar hij kon er niet op antwoorden,daar de vespa neit van hem was.

alvast bedankt voor de moeite!

mvg tom

Link naar reactie

hallo tom. leuk dat je op zoek bent naar een oldie, maar ik denk dat je even een viteske terug moet schakelen en alles wat meer op je gemak moet bekijken. lees eerst nog wat meer over verschillende modellen, zoek uit waar je op moet letten bij aankoop (trust me, blinkende lak is niet genoeg). Zorg dat je scooter een weldoordachte aankoop is, en je zal er achteraf meer plezier van hebben (ik weet het, moeilijk nu de zon volle bak schijnt en je alleen maar rond wil snorren)

Link naar reactie

Wijze raad van janvda + arti-bella !!!...Tom, laat je kop niet op hol brengen door zogenaamde mooie aanbiedingen waar je niet zoveel later veel spijt van krijgt (en dan is er geen weg meer terug)...op het forum zijn er soms goede oude Vespa's te koop ...koop a.u.b. geen pad in een korf of een kat in een zak van een malafide gladjanus...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...