WB Geplaatst: 8 juli 2013 Delen Geplaatst: 8 juli 2013 Van beide is er nu een black edition uitlaat , op de home page van akra vertellen ze U al dat hij niet past als je de zijdelinkse crashbars hebt .Vermits er deze bij mij opstaan zal het dus een Remus moeten worden , en dan hopen dat deze ook niets raakt. Ik zou het legaal willen houden en er dus 1 met kat nemen .Meer lawaai moet ik dus niet hebben , eerder een diepere brom .Verbeterde prestaties hoeven van mij ook niet echt , maar het zou mooi meegenomen zijn, maar ze mogen natuurlijk ook niet verslechteren zoals ik hier van sommigen lees , want dan is het ook weer verloren geld. Ik vind de look van zo een vervanguitlaat mooi , maar wil zeker geen lawaaipijp , gewoon een sportievere brom . Wie heeft hier ervaring mee . Link naar reactie
Filip D Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Ik heb die zwarte remus zitten op den 250... tof geluid, raakt niets en hangt mooi horizontaal ! Link naar reactie
les Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 de akra maakt evenveel DB als de originele, alleen ene brom als ge gas geeft meer niet, als ge dan de grotere DB killer monteerd zoals ik gan de DB's met 3 omhoog maar hebt ge nog meer brom en nog dieper :-)) + vooral bij hogere snelheden gaat mijn 125 net iets beter als met standaard uitlaat. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 De zijdelingse crachbars hebben niets te maken met de uitlaat. De bars komen niet zo laag. Link naar reactie
WB Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Vespadiverso , als akrapovic het al zelf op hun site vermeld , dan ben ik toch geneigd het te geloven. Die mannen gaan zoiets toch niet zelf vertellen als het niet waar is . Er zullen zowiezo kopers afvallen en voor een ander merk kiezen dan . Ik heb al gedacht , misschien de bocht vooraan , of het eindstuk ,want de remus schijnt korter te zijn . Link naar reactie
les Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 akra raakt met vespa crashbars, maar ter informatie : als ge een malossi vering steekt achteaan of sterker ophangingsbussen of alle twee heb ge dat niet meer heb ik al verschillende malen gelezen. het probleem ligt gewoon bij die "pudding vering" van de vespa maw... Link naar reactie
zandman Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Probleem met aftermarket uitlaat en crash bars stelt zich vooral bij niet originele crash bars. Ik heb zelf een 2 jaar met logoscooter bars (met schroef bevestigd onder de billen) rondgereden in combinatie met een Leo Vintage. Na een week al een deuk in mijn uitlaat. Nadien kwam uitlaat altijd los. Eerst dachten we dat dit aan de uitlaat lag en werd de pakking herhaaldelijk vervangen. Uiteindelijk is uitlaat afgebroken aan de ophangschroeven. Dealer heeft dit mooi gelast en ik heb er toen de originele crash bars opgezet. Geen problemen meer sindsdien. Link naar reactie
zandman Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden... Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Amai zandman, serieus luchtafweergeschut...<;o)) Link naar reactie
KevinB Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Nen thermos koffie voor onder de baan, ... Nee zenen, als ge van de retro look houdt dan staat deze er goed onder. Ik ben wel meer voor de Remus en Akrapovic, maar blijf nog wat met de originele rijden. Link naar reactie
WB Geplaatst: 10 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Bedankt voor de reacties en de foto , dus het is niet alleen de akra die daar last van heeft , ook de andere merken kan ik hieruit afleiden , en tis toch zo schoon . Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 11 juli 2013 Delen Geplaatst: 11 juli 2013 Had hetzelfde voor met mijn Remus, na het plaatsen van de Malossi's was alles in orde. Mijn originele achtervering stond zelf op de "zwaarste" stand ingesteld en toch raakte de uitlaat nog. Link naar reactie
WB Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Ondertussen is de Remus carbon besteld , wel een wachttijd van 4 weken wegens niet op stock en verlofperiode . Geduld is een schoon deugd. Link naar reactie
KevinB Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Da is geen ramp en maakt het alleen leuker als em der op gaat staan. Al een geluk dat ge de vespa geen 4 weken moet laten staan, dat zou wel een probleem zijn. ;-) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.