Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nogmaals Remus of Akrapovik op GTS 300 Super Sport


WB

Aanbevolen berichten

Van beide is er nu een black edition uitlaat , op de home page van akra vertellen ze U al dat hij

niet past als je de zijdelinkse crashbars hebt .Vermits er deze bij mij opstaan zal het dus een Remus moeten worden , en dan hopen dat deze ook niets raakt. Ik zou het legaal willen houden en er dus 1 met kat nemen .Meer lawaai moet ik dus niet hebben , eerder een diepere brom .Verbeterde prestaties hoeven van mij ook niet echt , maar het zou mooi meegenomen zijn, maar ze mogen natuurlijk ook niet verslechteren zoals ik hier van sommigen lees , want dan is het ook weer verloren geld. Ik vind de look van zo een vervanguitlaat mooi , maar wil zeker geen lawaaipijp , gewoon een sportievere brom . Wie heeft hier ervaring mee .

Link naar reactie

de akra maakt evenveel DB als de originele, alleen ene brom als ge gas geeft meer niet, als ge dan de grotere DB killer monteerd zoals ik gan de DB's met 3 omhoog maar hebt ge nog meer brom en nog dieper :-)) + vooral bij hogere snelheden gaat mijn 125 net iets beter als met standaard uitlaat.

Link naar reactie

Vespadiverso , als akrapovic het al zelf op hun site vermeld , dan ben ik toch geneigd het te geloven. Die mannen gaan zoiets toch niet zelf vertellen als het niet waar is . Er zullen zowiezo kopers afvallen en voor een ander merk kiezen dan . Ik heb al gedacht , misschien de bocht vooraan , of het eindstuk ,want de remus schijnt korter te zijn .

Link naar reactie

akra raakt met vespa crashbars, maar ter informatie : als ge een malossi vering steekt achteaan of sterker ophangingsbussen of alle twee heb ge dat niet meer heb ik al verschillende malen gelezen.

het probleem ligt gewoon bij die "pudding vering" van de vespa maw...

Link naar reactie

Probleem met aftermarket uitlaat en crash bars stelt zich vooral bij niet originele crash bars.

Ik heb zelf een 2 jaar met logoscooter bars (met schroef bevestigd onder de billen) rondgereden in combinatie met een Leo Vintage. Na een week al een deuk in mijn uitlaat.

Nadien kwam uitlaat altijd los. Eerst dachten we dat dit aan de uitlaat lag en werd de pakking herhaaldelijk vervangen.

Uiteindelijk is uitlaat afgebroken aan de ophangschroeven. Dealer heeft dit mooi gelast en ik heb er toen de originele crash bars opgezet. Geen problemen meer sindsdien.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...