Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verblind door de zon


Filip D

Aanbevolen berichten

Vanmorgen voor de eerste maal naar het werk met onze nieuwe aanwinst en al direct een mega groot probleem.

Met de lage zonnestand zag ik bijna niets in onze nieuwe copter helm, zelfs niet met gebruik van degelijke zonnebril !

Ik zie als enige mogelijkheid een zonneband te kleven op de bovenkant van het vizier... iemand nog iedeën zonder een andere helm te moeten aanschaffen ?

13174429.jpg

Link naar reactie

Zo'n klep is natuurlijk niet handig bij donkerder weer ... maar er zijn verschillende gradaties normaal ... en dan kunde eventueel nog met zonnebril rijden :)

Of ge moet ne Lazer kopen met hun verduisterend vizier als er zon op komt ... zalig vizier ... heb het op m'n helm staan ... zal wss niet compatibel zijn met uwen helm.

Goedkoopste zal wss wel zonneband zijn.

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

Zo'n dubbel klep systeem zoals oa Lazer is idd goede vervanger voor zonnebril maar komt nog te kort bij directe laagstaande zon.

@ Gette : constructieve bijdrage, daar hebben we wat aan :-)

Laat de zon maar schijnen JRJS, zal me met plezier aanpassen, ben enkel op zoek naar de beste manier hiervoor !

Link naar reactie

blindenstok.jpg

...of nog een mogelijkheid:

SunIQue.jpg

En als het echt niet anders kan:

bandeau.jpg

Ik kan u maar één goede raad geven, koopt u nen deftige helm, eenmaal niet botsen en je hebt je geld terug verdiend.

Je kan natuurlijk je klep omhoog zetten als die je hindert bij laagstaande zon...

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb afgelopen weekend heel het weekend gereden met mijn zonnebril en ik had absoluut geen last van de zon. Trouwens als een zonnebril al niet helpt waarom zou een donkere vizier dat dan wel doen? Dan wil dit zeggen = slechte of veel te kleine zonnebril.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...