Ga naar inhoud
Vespaforum.be

benzine leiding


wim125CC

Aanbevolen berichten

Dit is interessant. Heb je er foto's van? En kan je me ze doorsturen? Zoals je wel zult gelezen hebben is mijn 300 in vuur geschoten tijdens het rijden. Ik probeer nu zoveel mogelijk info te verzamelen over wat er mis zou kunnen gegaan zijn.

Link naar reactie

da zou idd wel eens goed kunnen denk ik, verduurde benzineleiding, gebarsten, benzine komt op uitlaat = brand...

maar zo oud was uw 300 nog niet hé Johnny ? ik hoor meestal dat de verduurde leidingen pas na 3-4 jaar de kop op steken, aan mijn leidingen zie ik tot nu toe nog niks btw, mijn wesp is van 2009...

Link naar reactie

Gepost door DAXX op Ma, 20/08/2012 - 10:29.

Alléé bon om nog efkes terug te komen oep mijne zever...kheb hier zojuist mijn injectie leiding even gecheckt en ik moet zeggen dat die volgens mij precies ideaal ligt om nen vapor lock te creëren...dwz vanaf uw pomp loopt die naar beneden en dan los over uwe hete cilinder om daarna terug loodrecht en via nen bocht naar uwe injector te gaan,wat daar de Piaggio- logica van is,is mij een groot raadsel?????!!!!! Da's dus om problemen vragen...

Binnen 2 weken heb ik congé en ga ik die injectie leiding is naar MIJN goesting leggen,,alléé toch proberen in ieder geval ;)))

CHEERS

misschien toch even deze denkpiste volgen.

CHEERS

Link naar reactie

Mijn ervaringen met benzine druk leidingen voor injectie, doen me verstomd staan als ik hier lees dat die bij de Moderne Vespa na 3 a 4 jaar om zeep zou zijn. Ik kan dan alleen vaststellen, gezien mijn ervaringen, dat die van een Vespa dan wel van aan heel slechte kwaliteit moeten zijn. Een foto van de lek die wim125cc meld, zou wel heel leerzaam zijn. Een beeld zegt meer dan duizend woorden niet waar.

Link naar reactie

daxxke, op een ander forum is een zotte amerikaan bezig met een 300 op te fokken maar nog een graad erger dan wij gewend zijn, éérst N/A en als dat op punt staat om een turbo in te bouwen en boost te gaan rijden en eventueel als dat allemaal werkt als tuning pakketten te gaan verkopen.

hij zit nu op 23 wiel pk, komende van 15 wiel pk, target is 35 wiel pk...

anyway, die gast kent er enorm veel van en ik heb dat eens gevraagd van die vapor lock en zei zeggen dat dat niet mogelijk is omdat de pomp in de tank zit, alleen na stilstand als de benzine niet meer beweegt dat een deel in de leiding boven de cilinder verdampt dat de start dan iets moeilijker zou kunnen gaan.

Link naar reactie

Ja da van die vaporlock,da was maar een denkpiste in de toenmalige problemen...maar wat ik vooral wou duiden is dat die benzineleiding gewoon op uwe hete cilinder ligt,,ok dat zou er in principe moeten tegen kunnen,maar het lijkt mij logisch dat get gevaar ook niet moet gaan opzoeken hé,,,( leiding minder lang maken,minder bochten of beter isoleren).

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...