Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Te mooi om ... ?


WolfVCL

Aanbevolen berichten

Gisteren verscheen op tweedehands be een zwarte px 125 van 2006 in goede staat, volgens de verkoper en de foto's, voor een mooie prijs van 750€.

Gemaild met interesse.

Tegen dat ik terug ging kijken was het zoekertje verdwenen ?

Vandaag stond het terug op tweedehands be echter nu niet meer in Brussel maar in Luik.

Vandaag ook een mail terug gehad met volgende inhoud:

Bonsoir

Excusez moi pour le retard de mon mail . Je viens de prendre note de votre message concernant mon Vespa Px125 Année 2006‏ sur le site

Je vous informe que mon Vespa Px125 Année 2006‏ est toujours disponible au prix de 750 Euro ferme avec possibilité de livraison a votre domicile.

Je la vends à ce prix car ma situation actuelle m'y oblige. C'est une Vespa Px125 Année 2006‏ très propre (voir photos ci-dessous) qui ne mérite pas la vente dans ces conditions, mais je suis contraint de la céder très rapidement pas pour de l'argent mais juste pour trouver un bon propriétaire qui s'aura l'entretenir ...

Je suis actuellement en congés obligé par mon docteur.

Ce pendant j'ai dû confié l' Vespa Px125 Année 2006‏ a mon beau père qui pourra se charger de vous l'amener a votre domicile

NB: Vous êtes libre de refuser l'achat si à la livraison si vous découvrez un défaut quelconque. Je vous rassure que vous n'aurez rien à payer comme frais. Je suis joyable sur le 002 29 96XXXXXX

-NOM:

-PRÉNOM:

-VILLE:

-CODE POSTAL:

-ADRESSE DE LIVRAISON:

-NUMÉRO DE TÉLÉPHONE:

-DATE DE LIVRAISON SOUHAITE:

merci pour votre compréhension

PX 125 noir avec selle couleur camel. En excellent état. Aucune rayure. Roule très bien. Donne avec casque momo design noir brilant taille S (valeur d'achat 250euro(s)) et antivol.

Ik zie misschien spoken maar een aantal zaken wekken toch enige twijfef op:

* De prijs is heel interessant ook gezien nog de extra helm en levering

* De plotse verwijdering van het aangeboden artikel en nu het terug opduiken maar aan de andere kant van het land.

* De uitleg van de privé toestand (?) en dat hij verkocht wordt uit naasten liefde en niet voor het geld

* Op de vraag om haar te komen bekijken --) afhandeling door een derde en de levering aan huis en geen verplichtingen als hij toch niet zou bevallen

* De telefoon nr die ik niet direct kan thuis brengen

* De onmiddelijke vraag om een aantal gegevens door te mailen

Mogelijk allemaal toevalligheden en is er niets aan de hand maar ... ???

Link naar reactie

Ook al meegemaakt maar niet ingetrapt,hij/zij wel:)Heb zogezegd het geld gestort via west union , is zeker drie a vier keer naar de post moet gaan met iedere keer met de verkeerde code . Uiteindelijk was ik het beu met het spelletje heb ik die maar de juiste code gegeven ,een schone foto met een middelvinger doorgemaild en heb niets meer gehoord !!!?? :)))

Grt

Gio

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...