Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Vespa


Fietje

Aanbevolen berichten

Bedankt Nero :-) Helaas is het appartement waarin ik woon niet mijn eigendom, dus ik kan ook geen garagebox plaatsen. Ik moet op zoek gaan naar een betaalbare garagebox aan het Astridpark in Brugge van rond de 50 euro per maand. Maar dan wil ik er ook mijn auto kunnen inzetten en moet er elektriciteit zijn. Als ik enkel mijn Vespa erin kan zetten dan wil ik maximum 30 euro betalen. Dus wie een tip heeft, altijd welkom ;-)

En Vespaciao je hebt gelijk! Vespa's zijn de max! ik heb de smaak van de Vespa's ook te pakken! Nu al stikjaloers als ik iemand op een Vespa zie rijden :-) Hopelijk vind ik een betaalbare oplossing.

Link naar reactie

Hoort es bij de gasten van vintage scooter club Brugge der woont er misschien ene in uw buurt die misschien zen garage wilt delen , meestal zitten die in de Pro Deo...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Sorry voor mijn late reactie, maar mijn zoektocht heeft toch iets opgeleverd! Ik heb eindelijk mijn Vespa gekocht :-) En nu op naar 't mooie weer! 't Is een donkerblauwe Vespa LX 125 cc.

En 'k heb al direct een paar vraagjes. Waar steken jullie de papieren van je Vespa? In dat vakje onder het contactslot, lijkt me wel wat klein? Of onder het zadel? Momenteel steek ik ze onder het zadel, maar ze zijn al helemaal gekreukt omdat ik er telkens mijn helm in wil opbergen. Is er ergens een plek voorzien om ze deftig weg te steken?

Maar de belangrijkste vraag aan de vrouwelijke Vesparijdsters onder ons: waar kopen jullie Vespakledij? Eigenlijk zou ik graag beschermende kledij dragen, maar dan moet het ook wel nog een beetje fancy zijn. Want vandaag eens een jeansbroek gepast met kevlar, maar dat was nu niet bepaald sexy. Ik zoek eigenlijk een spannende, skinny vrouwenbroek (want wil er ook nog mee knn rondlopen), liefst een jeans (en in verschillende kleuren zodat ik niet altijd dezelfde moet dragen) die ook nog bescherming biedt. Bestaat dit?! En zo ja, waar kan ik dat vinden? En bestaat er modieuze bovenkledij die bescherming biedt? Thanks!

Link naar reactie

Fietje , best voor je beschermende kledij niet echt teveel naar estethiek zien , wel hoe goed beschermend en comfortabel om dragen zodat je bij elke rit toch al je veiligheids spullen gebruikt , de weg is vol met onoplettende/bellende/snel even boodschappen doen/ de kids naar de scouts voeren/ed automobilisten en jij bent sowieso kwetsbaarder (zie ook : de mijne staat op de schroothoop)

Link naar reactie

Gelukwensen met je LX...papieren kun je ook copiëren en klein opvouwen in het kastje onder je contactslot...mijn vrouw heeft haar kledij in de EKO shop in Kontich gekocht:ruime keuze in beschermde en toch mooie kledij...nog veel rijplezier!!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...