Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw lid


Dirk VH

Aanbevolen berichten

Hoi, ben 35-jarige gast die van plan is over te gaan tot de aankoop van een nieuwe Vespa LX125.

Ben volledig nieuw en totaal geen Vespa-ervaring.

Tips zijn altijd welkom!

Twijfel tussen een zwarte en witte Vespa.

Het kiezen van een helm is ook zoiets. Wie heeft op dit vlak ervaring? Beter een open helm of een GTS-helm met vizier?

Alvast bedankt voor jullie tips!

Groeten,

Dirk.

Link naar reactie

Welkom op deze forum, ik weet een ding of het een witte of een zwarte is je zult er veel plezier aan beleven en snel de microbe te pakken hebben. Wat uw helm betreft, passen, passen en nog eens passen tot je van de eerste keer dat je hem opzet zegt "dat is hem". Zelf heb ik een Nolan met vizier die perfect zit, enkel maakt die veel herrie als ik op snelheid ben maar dat is moeilijk uit te probeeren in de winkel.

Link naar reactie

Welkom, en alvast veel zoek plezier.

Ik zou voor een gesloten helm of een systeem helm kiezen. Geloof me ik weet waar ik over spreek

had ik een open helm gehad zat ik hier nu niet. En zoals reeds gezegd werd ziet dat hij in ieder geval goed

past. Wat je ook kiest.

Succes

Grtjs

Makke

Link naar reactie

Vandaag mijn uiteindelijke aankoop gedaan bij Xclusive Bike te Torhout! Het is een zwarte LX125 met zwart zadel geworden. Als helm heb ik voor de PX glanzend zwart gekozen. Deze vond ik toch iets steviger zitten dan de GTS die ik eerst wou aanschaffen. Kijk al uit naar begin van de lente...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...