Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hasselt vwd


Gas geven

Aanbevolen berichten

1ste dag niemand gezien met een vespaforum-sticker op de helm. ;) Kletsnat geworden met naar daar te rijden. Toen het officieel geopend was, is de zon beginnen schijnen. Heerlijk.

hopelijk geraak ik zaterdag of zondag ook nog daar.

wie gaat: amuseer u!!!

Link naar reactie
1ste dag niemand gezien met een vespaforum-sticker op de helm. ;) Kletsnat geworden met naar daar te rijden. Toen het officieel geopend was, is de zon beginnen schijnen. Heerlijk.

hopelijk geraak ik zaterdag of zondag ook nog daar.

wie gaat: amuseer u!!!

En had jij dan een sticker???? Bij mijn weten bestaan die niet... Of heb ik iets gemist??? En de frequent aanwezigen op het forum kennen elkaar van op vespameetings etc. in den belgiek en omstreken. En ja, ik zal daar ook eens komen kijken en de sfeer opsnuiven, mijn italiaans wat bijwerken en contacten leggen etc. Maar ik kan moeilijk aan elke belg vragen of hij op het forum zit ;))) In elk geval, iedereen een tof weekend toegewenst met zo weinig mogelijk regen!!!!!!!

Rij veilig en tot de volgende.

Link naar reactie

Was een heel leuke ervaring ! Zaterdag mee gerden ( gratis ) met denk 3000 vespas . Kippevelmoment :) . Unieke wespen gezien samen met de eigenaars . Zal dit wekend niet meer vergeten . Dank aan de organisatie !!!! Gr.

Link naar reactie
...Hasselt zal voor eeuwig in het geheugen gegrift zijn als de Vespastad bij uitstek ( als ze dat al niet was )...<;))

Dankzij VCA gastarbeiders :o) maar het was graag gedaan!

N

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...