Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Moto Retro Wieze


nero

Aanbevolen berichten

Verleden jaar heen geweest, dus dit jaar ook present. Was toen wel even schrikken aan de kassa, dacht 8 à 10 euro inkom.

Gelukkige was een "gratis" parking naast de Rockers :) waren de enige Vespa rijders naast een 50 tal motorrijders :) en die blikken als je komt aangetuft, heerlijk!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Voor de geschiedenis van de scooter zou ik (persoonlijke mening) niet gaan. Denk dat je meer scooter tegen komt op meetings die speciaal georganiseerd worden voor oldies.

Stonden trouwens mooiere exemplaren buiten op de parking als binnen in! Binnen in, zoals elk jaar dezelfde standen voor onderdelen. Zelf wel wat spullen/kabels kunnen vinden, dus tevreden man. Ook een oplossing gevonden voor mijn Honda Amigo die telkens stuk ging, gelukkig is er iemand die met een passie deze bromfietsen restaureerd en dat probleem heeft kunnen oplossen! Dus 2de winter project is al binnen.

Link naar reactie

Sorry Cortez, moet je toch wat tegenspreken :). Er stonden binnen scooters waar ik zelf geen weet van had dat ze bestonden, oa een Ducati.

Voor de rest idd zowat hetzelfde als de andere jaren, met hier en daar toch een vespa tussen de brommers en 2 rummies (3000€/stuk).

Heb met een ori GS-tacho kunnen aanschaffen voor 30€, een spiegel voor 5€ en een kompleet SS-siem voorlicht voor 15€. Ook nog wat oliekeringen voor het achterwiel bij Didier Bailly.

Eigenlijk dus ook al mijn gerief gevonden aan democratische prijzen.

Foto's volgen vanavond!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Is misschien wel waar, maar als je weet dat er veel meer soorten scooters zijn, en dit maar een selectie is van 20 verschillende, vind ik dit wel wat pover.

Weet nu ook het merk van de scooter die ik wekelijks (bij goed weer) zie rijden "Heinkel - TourisT" en deze stond buiten ;) stond naast die knappe blauwe "Bella"

Op de terug rit naar huis zelf tegen gekomen en even blijven mee rijden tot we elk een andere weg op moesten.

Echt knappe scoot!

Link naar reactie

Laatste keer geweest als er dat 'Vespa/Lambretta' podium was, maar is meer en meer een indoor markt aan het worden waar je wisselstukken en zo kan kopen. Maar heeft echt zijn charme wel!

Eventueel vroeg afspreken en er na rondritje? Als de zon ook aanwezig is natuurlijk

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...