Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambdasonde uit Remus uitlaat gescheurd!!


herbal

Aanbevolen berichten

Vanavond met vrouw vertrokken voor wat een fijne avondrit moest worden... Na een kilometer of 10, bedenkt mijn vrouw dat ze eens gas gaat geven met hare GTS 125 i.e. om mij in te halen op mijne PX. Ineens maakt hare GTS het geluid van een Harley Fatboy zonder uitlaat... Meteen aan de kant en motor af. Nog een gestart ... hetzelfde geraas. Dan maar VTB-VAB gebeld. Wachttijd 1,5 uur... We hebben samen tussen de velden in Houthalen Oost gestaan en naar de ondergaande zon gekeken, al werden we ook bijna opgegeten door de muggen... :-))

De sympathieke man van VTB-VAB heeft Wesp + vrouw naar huis gereden en morgen gaan ze (VTB-VAB) de GTS verder transporteren naar de dealer. Ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen. GTS heeft momenteel 373 km... Nieuw dus. Eerst blauwe rook, dat lijkt nu voorbij, nu weer dit. We hadden gepland om dit weekend samen naar de Ardennen te bollen... Het zal niet met de Vespa zijn. Damn.

Link naar reactie

Ik weet niet hoe het zit met nen Remus,maar bij nen Leovinci blijft het eerste uitlaatstuk waar de Lambdasonde zit behouden,hoe minder ge daar aan "vijst" des te beter,misschien heeft uwe garagist die niet goed vastgevezen en is ze losgetrild,my2cents

CHEERS

Link naar reactie

Volgens dealer is het de fout van Piaggio. Heeft niets te maken met de Remus-uitlaat. De sonde zit blijkbaar met een las vast aan de uitlaatbuis. Aan die uitlaatbuis is de Remus bevestigd. De las uit het fabriek deugde blijkbaar niet. Nieuwe uitlaatbuis + sonde te bestellen + monteren, minimum een week zonder Vespa, als het al zo "snel" zal gaan.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...