Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Primavera op kapaza: ongezouten mening graag!


.carl.

Aanbevolen berichten

hallo, we overwegen nog een vespa bij te kopen, dit keer voor het vrouwke. Zou dus liefst gaan voor een smallframe 125cc en dan kom je automatisch uit bij een primavera, zeker als je geen fan bent van de vormgeving van een pk (nog een gehad, reed fantastisch, daar niet van!). Vind de primavera trouwens zelf ook een geweldig schone wesp.

Had graag jullie mening gehad over http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/vespa-primavera-125cc-63753137.htm.

Is geen ET3 maar een VMA2T, een gewone primavera. Op het zicht lijkt ze OK, maar die kleur zal wel geen o-lak zijn, of is die destijds wel zo gemaakt? Iemand een idee? Is van 1967 dus eerste jaar van de primavera.

En de prijs? Voor een niet-ET3 lijkt 2.700 euro me geweldig optimistisch van de verkoper, maar natuurlijk zijn volste recht. Wat zou een goede richtprijs zijn (motorisch en elektrisch in orde).

Uitlaat? De banaan zat standaard op een ET3, maar op de gewone primavera zat er wellicht zo'n potje?

Zadel? Is dat te lang, of lijkt dit alleen zo?

Mocht er nog iemand iets in de aanbieding staan hebben, dan hoor ik het graag. Die van Singelee doen me watertanden, maar gaan ruimschoots boven het gestelde budget.

Bedankt! Mocht ze in mijn garage belanden, post ik wel wat foto's.

Groeten, carl.

Link naar reactie

Is herlakt, en geen originele kleur bij mijn weten.

Het potje klopt, er zat geen banaan op een gewone primavera.

Zadel lijkt mij een origineel maar ziet er precies wat uitgezeten uit.

Vraag eens informatie omtrend een revisie of dergelijke.

Eerlijk gezegd zou ik voor die van singelee gaan. Die zijn betrouwbaar en ben je zeker van je stuk.

Link naar reactie

bedankt arti-bella

idd, ik ken singelee niet maar die vespa's zien er alvast helemaal top uit. Ik zeg niet dat zijn prijs te hoog, maar zoveel wil ik er nu precies ook niet aan uitgeven. Ik sta alvast al verwonderd te kijken naar de prijzen voor een gewone primavera...

Link naar reactie

vooraan op de vloerplaat komt de lak gewoon los, geeft wel een indicatie over de kwaliteit van het spuitwerk, voor die prijs ... .

Link naar reactie

foto's gevraagd van de voorkant en de rechterkant, maar mailtje terug gekregen zonder foto's en nog wat geklaag dat hij genoeg heeft van ongeĂ¯nteresseerden die bijkomende info opvragen... tja man, dan ga ik ook niet kijken ook. Bedankt voor de input mannen, had die beschadiging op de vloerplaat ook niet gezien. Mag een slotje op voor mijn part.

Link naar reactie

Je bent altijd welkom om eens te komen kijken naar de mijn he ;-). Er staan er hier 2 die te koop zijn.

Ja, de prijs. Je wilt echt niet weten wat ze mij al hebben gekost. 2700€ voor een perfecte resto lijkt me ni verkeerd maar als je al met roest begint...

Link naar reactie

bedankt singelee voor het aanbod, maar het lijkt me beter dat ik niet kom kijken, want anders wordt het gevaarlijk :-). Je prijs is gerechtvaardigd, maar toch een flink stuk buiten het afgesproken budget, dusja. Vooral die 'gewone' PV in corso rosso: prachtig! Succes nog met de verkoop, hopelijk gaan ze naar een liefhebber.

Link naar reactie

grappig , deze vespa is nog van mij geweest , ik heb hem verkocht voor veel te weinig als ik dit zie , er is niks aan veranderd zo te zien , juist de prijs is bijna dubbel,:-)

Link naar reactie

@carl. Geen probleem hoor. Ik denk dat je juist te laat bent. Er is er hier op het forum juist ene verkocht in uw prijsklasse denk ik in originele lak.

Als ik er mijn geld ni van krijg van de mijn, blijven ze staan hoor ;-). Ze moeten niet weg. Begin trouwens al een beetje te twijfelen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...