Ga naar inhoud
Vespaforum.be

handige aanhanwagen


MESTKEVER

Aanbevolen berichten

Hoi, wat dacht je van mijn zelfgemaakte aanhanger zeer handig voor het laden van twee vespa's Lage bodem, makkelijke oprijramp die dichtklapt. Wielklemmen op maat van Vespawielen. Enkel nog vastsjorren mat riemen en stuurharnas. Max 750Kg. 120km/h. Knott as 750kg ongeremd.

post-8858-13769189038156.jpg

post-8858-13769189039351.jpg

post-8858-13769189039986.jpg

Link naar reactie

Sjieke dinges.

Nu nog 2vespa's en ge zijt vertrokken:-)))))

Graptje he...

Link naar reactie

Dus beide wielklemmen staan op een verschillende afstand,

want GTS heeft wielen van 12 duim en de LXV een voorwiel van 11 duim.

Kunnen er ook 2x GTS/GTV naast elkaar worden geplaatst?

Hiervoor moet de afstand tussen beide rampen minimum 80 cm bedragen.

Link naar reactie

Wielklemmen zijn te koop. Zie link hieronder. de prijs is wel wat bij de haren getrokken. Klemmen van 50€ zijn even goed. Voor 11 en 12 duim velgen is er wel een kleine aanpassing vereist. 2 plaatjes maken om de steun iets naar voor te halen.

http://www.louben.be/3.0.0/motorwielklem-aanhangwagens-louben-antwerpen/151-motor-steun-wielklem-condor.html

Link naar reactie

De beschikbare laadruimte is 140 cm x 248 cm de laadrails staan op 70 cm dit is voldoende voor twee GTS met valbeugels achteraan.

Mijn wielklemmen werken perfect, en die kosten geen 200 euro ? Wat plooi en laswerk en dan naar de galvanisatie. Ze zijn verstelbaar in vijf standen wat de diameter van het wiel betreft, dus geschikt voor zowel GTS als LX,LXV. De stand van de wielklem tegenover de aanhanger zijn eveneens verstelbaar, in de lengte wel te verstaan.Zodanig dat de scooters geschrankt staan.

Link naar reactie
@ Smurf, 80 cm tussen beide rampen is wel wat veel, vind je zelf niet? Met 50cm heb je ruim voldoende. Mijn aanhangwagen is 160cm tussen de wielen en ik laad zonder problemen 4 vespa's, 3 langs elkaar en eentje dwars vooraan.

onze GTS en GTV met gemonteerde valbaren hebben beide een breedte van 75,5 cm.

Dan stel ik me de vraag, hoeveel de minimum afstand is tussen beide middelpunten van de achterbanden?

Heb je ergens een foto van jouw beladen aanhangwagen met 4 Vespa's?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...