Jump to content
Vespaforum.be

MESTKEVER

Members
  • Posts

    191
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespaclub Ieper
    vespaclub Koksijde
  • Mijn Scooter(s)
    250 GTS ie
    125LXV
    VMA2T Primavera 125 USA
    VNA 1t
    VL3T
    VNA1T 1958

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Vleteren
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MESTKEVER's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • First Post

Recent Badges

29

Reputation

  1. Oke thanks ik kan hiermee aan de slag.
  2. Hallo, Kan iemand mij helpen aan een electrisch schema van een VNB3T M.I.S.A. met batterij dus. Alvast bedankt
  3. Hallo, ik zoek nog een zweefzadelframe achter, voor de passagier dus, voor een VNB5 Alvast bedankt
  4. Hallo, ik zoek nog een schakelbuis 4 versnellingen voor de VNB 5T
  5. Hallo, ben op zoek naar een voorvork voor de VNB 5 Alvast dank.
  6. Hallo, Is er iemand die mij kan vertellen of een originele cilinder Rally 200 ook op het blok van een Rally 180 past. En wat er dan eventueel mee moet vervangen worden om de 180 te upgraden. Alvast bedankt
  7. Hallo, Ik zoek nog een project voor deze winter, largeframe of wideframe, mag veel werk aan zijn. Liefst met papieren. Wie heeft nog iets in de aanbieding
  8. Hallo, Ik zoek een teller voor de VBB schelpvormig liefst 100km/u
  9. Hallo, wat de aanduiding AC en DC betekent op een claxon weet ik, namelijk wisselstroom of gelijkstroom, nu zie ik soms in catalogussen claxons met de vermelding CC , is er iemand die weet wat CC betekent?
  10. Ben van plan om mijn VS5 op 12v te zetten, Pinasco flytech en alles op 12 v, Ben ook van plan om een 12v batterij te plaatsen om mijn GPS aan te sluiten, Iemand enig idee welke batterij type het best past in de originele houder. Alvast bedankt
  11. Hallo, heb ooit deze gemonteerd op een VL3, zeer betrouwbaar, en past goed op het bestaande inlaat stuk. http://vespaclassicparts.com/producten/nieuw/carburateur-polini-19/21-en-luchtfilter-voor-vm/vn/vl-wideframe-motoren-van-1948-tot-1957
  12. Bedankt voor de duidelijke uitleg, bij deze zijn mijn twijfels weggenomen. gr
  13. hallo, Hoe zit het eigenlijk met de aanpassing van de claxon bij het overschakelen naar 12v bij het installeren van een E/ontsteking flytech Pinasco (VBB 2T) zonder batterij. Moet ik nu een 12v wisselstroom of een 12v gelijkstroom claxon installeren, en moet de drukknop dan een sluiter of een opener zijn ? Maw, levert de spanningsregelaar gelijkstroom of wisselstroom aan de draad die stroom levert voor de verlichting en de claxon ? er is een draad die gelijkstroom levert voor het opladen van een eventuele 12v battery maar die gebruik ik niet. Alvast bedankt
  14. Eens koppelingshuis afnemen en dan draaien aan het vliegwiel om te zien of de zuiger volgt in de cilinder. Als die dan vast zit ligt het probleem bij de zuiger of de krukas die tegen het carter aanloopt, Heb jij ooit een nieuwe krukas gestoken? waar je een stuk van het big end hebt moeten afvijlen? Is dit voldoende gebeurd?
×
×
  • Create New...