Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voorstelling


Mikis

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

graag had ik een bericht gepost aangaande mijn eerste Vespa, deze heb ik pas vandaag besteld en zal dus volgende week de trotse bezitter zijn van een nagelnieuwe GTS 300 ... Altijd al van dit magisch beestje gestoken geweest doch nog geen enkele keer diep genoeg, tot mijn nageslacht mijn steek deed openbarsten door ons, mijn vrouw en mezelf,te trakteren op een grandioze Italiaanse verjaardagsfuif! Deze bracht nog een aardige duit in mijn Vespa spaarzakje met de aankoop tot gevolg. Hopelijk heb ik een goede keuze gemaakt daar ik eigenlijk geen enkele ervaring heb, doch louter op mijn persoonlijk gevoel ben afgegaan... een Touring was het oorspronkelijk idee doch in de toonzaal zag ik een blauwe Gts met gesplit lederen zadel staan en weg was de Touringdrang. Het is niet zo dat ik deze niet mooi vond doch de kleur gaf de doorslag, daar er geen kleurkeuze was. Zaterdag mag ik een testrit maken en zal dan het toonzaalmodel digitaal vastleggen .

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen en hopelijk tot gauw...

M.Vandenbussche

Link naar reactie

Sorry, ben nog maar een een pas fladderende wesp, het is een I.E. , wat dit ook moge betekenen... iets met injectie? Doch om mijn voorliefde voor de Touring toch wat in dit model te stoppen heb ik er het windschermpje en voordrager laten op plaatsen.

Bedankt voor de repliek!

ps tips altijd welkom indien niet te veel moeite...

Link naar reactie

Mikis, dik proficiat met uw nieuw speelgoedje (binnenkort), om maar een vb te geven, mijn broer heeft een paar keer met mij wespje gereden en raad eens... overmorgen ook zo een kanon.

Dat ding rijdt toch wel heel lekker plezant. En soepel. Heb ook een tweetaktje staan maar dit is andere koek. Ge moogt ze eigenlijk niet vergelijken. Het ene is luxe, zalig smeuïg enz, het andere is relax , nostalgie ... anders.

Iedere keer weer kiezen tussen twee werelden is dus een luxeprobleem. Veel plezier met uw gts.

Link naar reactie

Het gaat zelf ... maar bij het Wespennest zal het sneller gaan ... ik heb hem laten plaatsen bij de aankoop.

Moet zien dat hij achter het contact wordt aangesloten zodat hij enkel stroom krijgt wanneer het contact opstaat.

WIm_1979 hier op't forum heeft het zelf geplaatst hier dacht ik ... zoek maar eens ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...