Smurfie808 Geplaatst: 11 juni 2012 Delen Geplaatst: 11 juni 2012 Hallo iedereen voor een appel en een ei heb ik een v50 kunnen kopen(wrak) ,maar nu heb ik al de motor gereviseerd en dus ook een nieuwe ciliner Er zit nu namelijk een 85cc onder Ik heb hier een vlakschuif 19.19 liggen maar die kan ik echt niet goed afstellen (in 3de sputteren, start zeer moeilijk...) dus ga ik er een nieuwe op plaatsen wie weet welke ik moet plaatsen ? graag éne met power hé ... .. link van SIP ? Grt Sam Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 juni 2012 Delen Geplaatst: 11 juni 2012 SIP-TIP: Adjusting the main jet and a new spark plug is a must. Altering the transmission is a must here, min. a 3.72 primary, max. 3.00. The engine can be made even sportier with 16/ 16 carburettor, original exhaust with a wider manifold or the SITO banana. http://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+cylinder+dr+85cc+_10006000 Groetjes, nero. Link naar reactie
Smurfie808 Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2012 een 16 lijkt mi zo weinig...is deze niet goed ? http://www.sip-scootershop.com/en/products/carburettor+dellorto+shbc_19622700 Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 11 juni 2012 Delen Geplaatst: 11 juni 2012 16 is niet te weinig, is het een 85 dr ? Dan is 16 zeker genoeg. 19/19 is absoluut niet nodig. Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 juni 2012 Delen Geplaatst: 11 juni 2012 Hopelijk heb je deze aanpassing gedaan: "Altering the transmission is a must here, min. a 3.72 primary, max. 3.00" Groetjes, nero. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Ik heb de 85 (DR) met 16.16 en met 19.19 gereden; als je in je 1tje rijdt is 16.16 zeker genoeg, maar als je veel met z'n 2en rijdt of zwaar bepakt op vakantie wil, geeft die 19.19 nog net een stapje meer. Wel net een stapje meer op de rollerbank, alleen... Als je de primair niet aanpast hoef je nooit meer de 1 te gebruiken :S Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.