Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Radio 1


Tom

Aanbevolen berichten

Beste Vespafans,

Ik doe momenteel een stage bij het Radio 1 programma Brood & Spelen. Naar aanleiding van de heropening van het Atomium zal er een tentoonstelling plaats vinden in het Amerikaans Theater. De bedoeling is een terugblik naar expo '58. We zijn op zoek naar mensen die Vespa('s) bezitten van expo '58 en fervent verzamelaars zijn.

Je kan me contacteren via e-mail tom_peys@hotmail.com

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Radio 2 Brabant houdt een tentoonstelling in het Amerikaans Theater. Die tentoonstelling opent waarschijnlijk 17/02. Het is een verzameling van allerlei voorwerpen over de Expo '58. Als randevenement zullen er ook enkele Vespa's uit die periode zijn.

Naar aanleiding van die tentoonstelling willen wij een reportage maken rond een gepassioneerd Vespa-verzamelaar die een Vespa heeft uit '58.

Link naar reactie

hallo tom

hier zijn wel enkele mensen op dit forum die enkele vespa's in hun bezit hebben

je moet anders hun profielen eens aanklikken

wat de vraag over vespa races berteft die gaat het hier over legale races op circuit ,crossraces , straatraces (daar ga je dank ik minder over te weten komen denk ik ) of over meetings

grtz sidvespa

Link naar reactie

hallo tom

bij mijn weten zijn er in belgie nog niet zo heel veel of zelfs geen races op circuit met vespa's gehouden maar wel in Nederland en in Duitsland (Nurnbergring)

ik spreek hier wel over vespa's van het type PX of PK enz dus geen plastiek scooters

dus de kans dat er mensen zijn die hier meerijden zullen beperkt zijn

grtz sidvespa

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo'Tom

ikzelf heb helaas geen vespa met bouwjaar'58 maar ik ken wel iemand die er indertijd

bij was.Trouwens ,met expo 58 was er tergelijkertijd eurovespa "het vespaevenement" bij uitstek.ik bezit daar trouwens nog een 16mmm film op video.als je meer info wilt mail:devoordekes@hotmail.com of bel:0472381350 ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...