Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verkopen om te kopen


Wim_1979

Aanbevolen berichten

Jullie kennen dat wel: iets van de hand doen dat je niet meer veel gebruikt om met die centjes iets anders te kunnen doen...

Op zich is er natuurlijk heel de 'vraag & aanbod' hoek van het forum, maar dat gaat puur om Vespa's en onderdelen.

Misschien geen slecht idee om andere dingen die je kwijt wil ook hier aan te bieden.

Ik heb in het verleden al wel vaker meer succes gehad bij mijn facebookvrienden dan bv op kapaza of ebay.

Om de spits af te bijten:

Ik verkoop mijn 12-snarige folk gitaar (Cort Earth 70-12e)

Degelijke 12string met pickup en 3-band equalizer, om ze ook te kunnen versterken.

In absolute nieuwstaat, in degelijke draagtas van Ritter.

Nieuwprijs (met tas) 340€, nu weg voor 210€.

Foto's, of zelfs een videoclipje kunnen doorgestuurd worden.

De opbrengst zou naar een nieuwe uitlaat gaan ;)

Link naar reactie

ik vind dat dit nu écht niks met scooters te maken heeft!

een beetje 'scene' gebonden kledij of voorwerpen kan nog vind ik, maar voor deze dingen zijn verkoopssites en specifieke fora!!

Link naar reactie

No offence, maar ik denk niet dat er iemand op het vespaforum op zoek gaat naar een gitaar, een trampoline of een opblaabaar zwembad.

Een forum dient in hoofdzaak om met elkaar te communiceren over onze hobby: scooters en is in wezen geen verkoopsite.

In deze zin vind ik het zelfs het zoekertjes- onderdeel overbodig en "gevaarlijk" om personen aan te trekken die meer commerciële doeleinden nastreven.

Iets aanbieden op vraag (bvb: ik ben op zoek naar een motor) vind ik wel ok.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

ik heb nog een paar visbakken te koop, een salontafel 120*120 beuk met glas en een step... :))))

Link naar reactie

Geen probleem, Nero.

Beleefde, inhoudelijke reactie: point taken.

Had na de eerste reacties al door dat het niet de bedoeling was, maar het verwijt dat het over scooters moet gaan, komende van degene die het 'shizzle' topic heeft gestart, kon ik niet negeren ;)

Link naar reactie

het is zoals Nero het zo mooi verwoordde.

maareuh, 'jullie scene', iets mis mee? misschien begrijp je het niet natuurlijk...

ge komt hier op een vespa forum proberen een GITAAR te verkopen terwijl wel bijna elk forum een 'bullshit' hoekje heeft, voor ,jaja, bullshit, niet om uwen inboedel te verkopen.

ik zie dan het vergelijk ook niet, die 'shizzle' is echt gewoon zever en gezever.

Link naar reactie

de step is zo'n fitnes toestel van Pro-form met een vliegwiel ... voor 50EUr moogdet komen halen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...