Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa wrappen


icevespam

Aanbevolen berichten

Ik overweeg om 1 of 2 vespa's gedeeltelijk(grotendeels in carbon op zwarte achtergrond) of volledig te laten wrappen(Lotus racing team of iets speciaals zoals dit:(http://modernvespa.com/forum/topic70466 => onderaan de pagina van motorsport scooters met zwart en rode strepen)

moesten er grafisch creatieve mensen zijn laat u maar es gaan).

Thema's zoals The A-team kunnen.

Iemand anders ideeën?

Waarom?

De lak van mijn vespa's varieert van redelijk naar tamelijk goed.

Er zijn een paar kleine roestplekken die ik zou willen wegwerken en grondlaag geven.

Maar om volledig te demonteren en te herspuiten heb ik geen tijd/zin/geld

Zou dus een "goedkope" oplossing zijn om een toffe look te hebben.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Qua prijs zou dit tussen de 200 à 500 euro zitten.

Ik heb nog maar een paar offertes binnen.

Link naar reactie

Als je je vespa wil laten wrappen moet hij wel heel strak in de lak staan. Elke oneffenheid ga je zien en "vernield" zo het effect van wrappen. Als je hem toch zo strak moet zetten zou ik hem laten spuiten. Het totale kostenplaatje zal niet veel meer zijn dan het klaar maken om te wrappen en het wrappen zelf.

Link naar reactie

inderdaad, elke stofje, zandkorreltje dat op de vespa blijft hangen geeft een oneffenheid.

om minder lakdelen weg te steken is wrappen geen ideale oplossing.

ik ken iemand die wrapt voor de kost. en het effect is mooi, maar niet altijd dat.

als je dan de koelsleuven op je gts ziet dan ga je altijd binnenin de echte kleur blijven zien, dat word niet binnenom geplakt.

je moet ook alles van emblemen en dergelijke verwijderen eerst. dus dat is al niet monder werk.

ik denk dat als je rustig demonteerd en eventueel zelf schuurt en in grondlaag zet dat je beter gesteld gaat zijn.

Link naar reactie

Hoi,

Deze zien staan op de custom show in Antwerpen...

IMG0155-L.jpg

Zolang ik er niet te dicht bij kwam vond ik het ok maar het resultaat is toch niet optimaal te noemen. Ik denk dat wrappen enkel goed is voor onderdelen en niet voor een hele scooter. Mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Ben wel benieuwd naar resultaat mocht je het toch doen.

GRTS Danny

Link naar reactie
Als je je vespa wil laten wrappen moet hij wel heel strak in de lak staan. Elke oneffenheid ga je zien en "vernield" zo het effect van wrappen. Als je hem toch zo strak moet zetten zou ik hem laten spuiten. Het totale kostenplaatje zal niet veel meer zijn dan het klaar maken om te wrappen en het wrappen zelf.

+1

Link naar reactie

Je kan ook zonder demonteren bepaalde stukken afplakken en spuiten in een andere kleur of tint.

Link naar reactie

ik heb het zijpaneeltje van mijne smallframe zelf gewrapt met deze folie:

http://www.benl.ebay.be/itm/Carbon-Folie-3D-Struktur-Klebefolie-152x200cm-Schnellversand-Mo-Samstags-DHL-/300600624632?pt=Autozubeh%C3%B6r&hash=item45fd3185f8

voor kleine stukskes kunt ge da gemakkelijk zelf doen, maar eens ge voor complete vespa's gaat, hebt ge wel speciaal materiaal nodig zoals speciale mesjes etc

Link naar reactie

het "gulf" thema was ook een optie maar komt nogal ongelukkig in het nieuws op 1 of andere audi van een verwend kind.

Ik ga mun zwarte met wat carbon aankleden, ik bekijk nog welke delen.

De andere T5 ga ik demonteren en herspuiten op termijn.

Anders is het inderdaad half werk voor de helft van de prijs.

Thx voor de feedback.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...