Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen: px200e uit Friesland


michelharlingen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik weet niet of ik dit in het juiste forum plaats, maar ik wil me even voorstellen.

Ik ben Michel 34 jaar uit het Friese dorpje Wijnaldum.

Zijn er nog meer Hollanders hier?

Ik ben sinds het jaar in het bezit van een PX200e uit 1985

Het is mijn eerste Vespa en ik ben me nu aardig aan het verdiepen in de techniek.

vespapx200e.jpg

Ik heb inmiddels de halve SIP scootershop al leeggekocht met leuke goodies:

alu velgen met 100/90 conti twist

replica sport uitlaat

rode knipperlichten

polini luchtfilter

en nog wat dingen.

Ik hoop hier meer info te vinden en leuke mensen tegen te komen

Link naar reactie

enneuh, die uitlaat dat er ondersteekt, is dat zo'n Abarth replica? dat is zowat de grootste K*T uitlaat die er bestaat.

scoor jezelf een SIP Road (Sport) en je gaat versteld staan van hoeveel beter je scoot gaat rijden!! :)

Link naar reactie

Nu het hier toch vol Nederlanders zit ;) ineens van profiteren om een vraagje in de groep te smijten ...

Hebben jullie mooie routes in dat mooie vlakke landje?

Buiten een route die ik in Zeeland aan het uitstippelen ben, wil ik graag een keertje richting Texel en misschien verder rijden.

PS ... Welkom!

Link naar reactie

De bruggen in Zeeland zijn mooi om te nemen, bij Pernis even de industrie induiken en door een paar tunnels, door de tulpenvelden rijden tussen pakweg Den Haag en Amsterdam (vooral rondom Lisse), via Katwijk aan Zee, Noordwijk aan Zee, Vogelenzang, Aerdenhout, Zandvoort is erg mooie route. Een willekeurig rivier pakken en die volgen is de moeite (De Amstel of de Vecht b.v.). Het gebied rond Deventer Zutphen is mooi - en dan richting de Veluwe. Langs Almere en de Oostvaardersplassen voor een stukje bikkelen, en dan zuid-west Friesland - de moeite. Dan over de Afsluitdijk 32km vliegjes spugen - is niet perse mooi, maar onthoud je wel.

Ik heb eens een rondje Holland gedaan met een paar vrienden (Rotterdam, Texel, Groningen, Enschede, Harderwijk, Den Haag) - foto's staan hier: http://gallery.vespresso.nl/ontheroad/vakantie2006 (check ook onze uitermate effectieve beschemende kledij *not* :) de kaart moet ik even zoeken :S

Je kunt zo een 1000km route plannen :)

Link naar reactie

Dat is het uberhipppe Lick-to-talk systeem...

Maar dus: Cobra walkietalkies met headset en PTT knop op 't stuur.

Let wel; dit was in 2006 - intussen zijn er vast betere systemen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...