Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Michelin Power Pure


GroovyDoc

Aanbevolen berichten

Hallo.

Binnenkort zal ik een paar nieuwe bandjes op mijne gts leggen.

Nu heb ik opt internet gelezen dat Michelin een nieuwe band voor scooters heeft uitgebracht, namelijk de Power Pure.

http://www.michelin.com/corporate/EN/content/newsAndPress/products_and_services/Tires/2012-MICHELIN-Power-Pure-SC.pdf

http://www.easyparts.nl/showarticles/0-4019-968-156-7-41-234-47-4139/Michelin_Power_Pure_SC.html

http://www.banden-pneus-online.be/motorband/MICHELIN/POWER,PURE,SC/

Graag zou ik jullie mening hierover willen vragen. Zou je deze verkiezen boven de city grips?

Zou je gaan voor ne 130 front en 140 rear ipv de 120/130?

Greetz

Link naar reactie

Heb er ne dikke 7000km op zitten op mijn city grips. Er kan nog wel wat bij, maar ik denk graag vooruit.

De 140 is wel beschikbaar op de website van pneus. Sommigen beweren dat ge hierop sneller gaat. Moeilijk te geloven.

Ik zie dat de 130 beschikbaar is in 2 soorten, waaronder ne reinforced. Is dat voorals ge vaak met 2 rijdt, of een andere reden?

Zal dan toch maar ne 120 front nemen? :-)

Link naar reactie

Een Rf band is er ééntje met versterkte zijranden. De 140 is idd beschikbaar, maar in voorband, bij de pure sc rear zie ik hem niet tussen staan.

Sneller ga je er niet mee gaan, het is een nieuwe band met twee compounts, reviews zijn er dus nog niet van te vinden.

Ik rij nu al een ganse tijd met de Pirelli Diablo. Schitterende band.

Link naar reactie

140 Achter,Past dat?,,,

Ik heb ook (zitten),Uhh,liggen kijken maar heel weinig ruimte,Rijd er al iemand mee?

Als het past ga Ik het wel doen!

Voor red Je het wel 130,maar die is nog niet aan vervanging toe,

Groeten,AJ

Link naar reactie

AJ, ik rij al meer dan 40.000 km met 140 achteraan. Het is nipt, maar nipt is voldoende ;-)

En leg geen 130 vooraan, heb het één maal geprobeerd, maar insturen van bochten wordt wel zwaar dan. 120 is veel beter.

De Diablo is overigens een heel ander soort band dan de standaard Pirellis Gts23/24.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hallo

Ik bestelde op aanraden van de Marc de Perelli diablo. Die moesten ze bestellen maar ze hadden die nieuwe Michelin Power wel binnen.

Vandaag eerste ritje, maar ze moeten natuurlijk nog ingereden worden. Toto nu toe was ik het meest tevreden van Michelin City Grip. De Bridgton Hope vond ik wel OK, maar de Michelins voelden toch beter aan, gaven me iets meer zekerheid. De Pirelli GTS vond ik volledig onvoldoende, zeker in de regen...

Maar ik laat jullie hier weten hoe de Michelin Power mij bevallen. Aan de weerberichten te horen zal ik hem vooral in de regen mogen uittesten de komenden dagen.

Link naar reactie

@mgent,

Bedankt ga ik 140 nemen!

De standaard Pirelli's(GTS24) zijn wel aardig op na 7000km.

Denk ook dat de Michelin's neem...

Groet,AJ

Link naar reactie

Ondertussen zijn we 500 km verder met Michelin Power Pure.

Daarvan waren er heel wat in de regen. Ik moet zeggen dat de banden me prima bevallen, ook bij droog weer ;-)

Helemaal niet zoekerig en zeer stabiel.

Ik ben benieuwd of ze even lang zullen meegaan als de Michelin City grip. Tot nochtoe waren de city Grips de banden waar ik met het beste bij voelde. Maar deze CT Power bevalt me echt wel. Als hij het 10.000 km volhoud zitten we helemaal goed?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...