Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ancelotti zadel PX


De Nice

Aanbevolen berichten

Heb mn Ancelotti zadel besteld bij SIP en geïnstalleerd op mn PX, zeer mooi zadel moet ik zeggen ! Enkel een klein probleempje, heb mn origineel slot overgezet op het zadel en het sluit niet goed af, er is een langere zadelpin meegeleverd , die heb ik gemonteerd, maar als ik het zadel oop slot draai, springt het toch nog geregeld open. Op SIP zijn er ook al een paar die dit hebben gemeld op hun forum... iemand met hetzelfde probleem/oplossing ? Het maakt nl veel lawaai als het lostrilt tijdens het rijden...

grtz Denis

Link naar reactie

wéér een nieuw zadel of wa? ;-) ik heb ook net een nieuw, klassiek zadel(thescooterrepublic)en dat sluit ook niet perfect aan op de zadelpin.(msschn typisch aan die aftermarket spullen?)Aangezien het mijne zonder slot is 'rammelt' het ook een beetje bij het draaien in neutraal...

Link naar reactie

soms helpt het verhogen of verlagen (minder of meer indraaien) van de zadelpin ook wel, je kan daar dan nylon rondellen tussen steken

Link naar reactie

Het probleem is niet de pin maar de linkse rubber achteraan het zadel (aan binnenkant dus). Ik had nl. ook hetzelfde probleem als jij met dit type van zadel (losspringen). Bleek dat 1 van de rubberen toppen achteraan in de weg zat aan dat ronde dekseltje van de oliepeiling. Ik heb die rubber eraf gehaald en sindsdien is dat probleem van slecht sluiten ook weg. Je kan die rubber achteraan ook wat afschaven natuurlijk.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...