Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Klaprozenrit 11-11-2012


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Op 11 november is het weer zover. Dan gaat reeds voor de vijfde keer de Klaprozenrit door.

Zoals steeds starten we om 10u30 STIPT op de Grote Markt van Kortrijk richting de Westhoek. Vanaf 10u zal er iemand aanwezig zijn van de club.

Wat de route betreft liggen momenteel twee scenario's op tafel. Afhankelijk van het weer op dat moment kiezen we voor één van beide. Sowieso staan op het programma Hill 60, gedurende 4 jaar het strijdtoneel om één strategische heuvel, en de Yorkshire Trench & Dugout site. Deze laatste is een Britse constructie die we twee jaar geleden reeds bezochten. Door de barre weersomstandigheden waren we toen met weinig deelnemers en gezien de constructie de moeite is om eens te bezoeken doen we hem dit jaar opnieuw aan. Eveneens op het programma staan de traditionele soep en hotdogs die de club voorziet in B&B De Potyze te Ieper. Hiervoor wordt een kleine bijdrage van 2 euro gevraagd door de Club.

De rit zal maximum 120 km zijn en eindigt rond 16u30 in Café de Kameleon in Heule.

Vanuit Gent vertrekken we om 9u stipt aan het Shell tankstation van De Sterre (rond punt van: Voskenslaan, Krijgslaan, Oudenaardse Steenweg in Gent)

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespa Club Gent-Leie

Lokatie: Streek rond Kortrijk / Westhoek

www.vespaclubgentleie.be

post-6039-13769187924107.jpg

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 2 maanden later...

Stijn en ik rijden Van Edingen over Geraardsbergen en Oudenaarde, als je wil kan je onderweg aanpikken.

Om het avontuurgehalte hoog te houden gaan we beiden wel met de GS150. )

Ik denk (hoop) dat we rond 8.40u in Geraardsergen geraken en rond 9.30u in Oudenaarde.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ok , bedankt. Ik had eerst gedacht om naar de sterre in Gent te rijden , maar misschien kom ik naar Oudenaarde.Ik rijd nog maar sinds augustus met een gts 125 cc en zie het niet echt zitten om alleen naar Kortrijk te rijden. (Hoe meer zielen ,... ..). Misschien tot morgen.

Link naar reactie

Bedankt Pieter en familie, voor mij was het de mooist uitgestippelde route tot nu toe, al zal het mooie weer er mischien ook voor iets tussen zitten!

Kort samengevat, heerlijke kleine (modder)baantjes, boeiende uitleg bij de stops, hartelijk onthaal door (schoon)ouders, heerlijke soep waar je lepel rechtop bleef in staan, lekkere broodjes en drank, een ontspannen sfeer en tussen het serieuze thema door ook heel wat afgelachen en gezeverd.

Kortom, een perfecte afsluiter van het officiële vespaseizoen!

Bedankt!

Groetjes, nero.

ps: de GS150 heeft het in tegenstelling tot sommige andere vespa's heel goed gedaan, we zijn zonder de minste panne thuisgeraakt na een rit van meer dan 200km (alleen de schouders zijn wat stijf :)).

Link naar reactie

Ben niet kunnen vertrekken deze morgen. Heb deze namiddag ritje gedaan langs Maarkedal ,Schorisse en D'Hoppe ( Chalet Gerard ).

Mooi weer ,maar kleine baantjes lagen er glad bij.

Heb mijn vespa pas van eind augustus en heb dus veel ritten gemist.

Volgend seizoen zeker van de partij!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...