Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sint-Patricksrit 17-03-2012


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Op St. Patrick's day verzamelen we om 13u aan de Basiliek Onze Lieve Vrouw

Onbevlekte Ontvangenis te Oostakker, Onze-Lieve-Vrouwdreef 8.

Voor diegenen die willen, is er dan om 13u30 een wijding van de Vespa's,

bestuurders en bijrijders.

Nadien vertrekken we voor een rit, uitgestippeld door één van onze leden,

doorheen de Vlaamse Ardennen.

Voor de vespisten rond Kortrijk:

om 11u30 verzamelen aan het Total tankstation op de Kortrijksesteenweg 413 8530 Harelbeke (is naast de autokeuring van Kuurne-Harelbeke en de AS Adveture Store.

Om stipt 11u45 vertrekken naar oostakker (45km)

Onderweg kan ingepikt worden maar stoppen doen we niet tussen Total Station en Oostakker

Dit is een open rit, dus iedereen mag er aan deelnemen die met een Vespa, Lambretta, LML, Baja rijdt.

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespa Club Gent-Leie

Lokatie: Streek rond Gent

www.vespaclubgentleie.be

post-6039-13769187919108.jpg

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Voor de vespisten rond Kortrijk-Leiestreek:

om 11u30 verzamelen aan het Total tankstation op de Kortrijksesteenweg 413 8530 Harelbeke (is naast de autokeuring van Kuurne-Harelbeke en de AS Adveture Store.

Om stipt 11u45 vertrekken naar oostakker (45km)

Onderweg kan ingepikt worden maar stoppen doen we niet tussen Total Station en Oostakker

afsprekenleie.jpg

afsprekenleie2.jpg

Link naar reactie

Hoi,

@Erix en Knifeman.

Ik stel voor om ergens rond de tienen in Braschaat af te spreken om vervolgens naar Beveren op de grote markt de Knifeman te treffen om 1100 uur voor de koffie. En om 1200 door te rijden naar de rit

GRTS Danny

Link naar reactie

@Knifeman,

Als ge op de grote markt van Beveren komt heb je links een aantal cafe's (één ervan heet het pauwke geloof ik )naast elkaar... Bij goed weer daar ergens op een terras van degene die al open is.

@Erix...

Laat maar weten waar in Braschaat als ge meewilt met deze plastieken... Ik kom normaal via maria ter heide richting Brasschaat. BTW ik vind blik ook wel mooier maar dat komt nog wel in de toekomst

GRTS Danny

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...