Ga naar inhoud
Vespaforum.be

@ stanman


teddy kgb

Aanbevolen berichten

teddy, de elementaire logica vraagt dat als je een argumentering begint met 'ten eerste', dat daar dan ook ergens verder op zijn minst een 'ten tweede' of zelfs nog maar een 'ten laatste' achter komt...

En "aarsjeanetten"...? Sta me eventjes toe dat ik mezelf daar officieel volledig van distantiëer... "White trash" kan ik nog mee leven, maar "aarsjeanetten" gaat me net te ver!

I feel violated now!!!

Link naar reactie

Als die dekselse getuige van me dan geen feestje in mekaar kon steken, ging ik het verdomme wel zelf doen. Ik wilde enkel wat moenzen en van die legging af, dat leek me voldoende om de avond te redden! Mijn wereld stortte letterlijk in toen ook dat teveel leek voor die vuile straatjeanet. Na een pathetisch betoog van toch wel een klein halfuurtje over hoe gelukkig ik wel zoude zijn met nen jeans en 10 euro; en dat diene jeans en 10 euro echt belangrijk voor me waren en dat het toch niet zoveel moeite kostte om me gewoon nen jeans en 10 euro te geven, besloot ik het op een lopen te zetten.

dus, straatjeanet wordt nog gebruikt elders ... (gevonden gewoon via Google ...)

Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Neeje, ier zijn't allemaal straatjeanetten... allée, die met een Rally 200 of een PX toch! :D

nog een oude koe uit de gracht gevallen

en hier mijn nieuwe koe. ' tis een heilige...

moet ik nu meerijden met de janetten??:)

http://renoretroforum.yourbb.be/viewtopic.php?f=22&t=20

bij deze welgemeende dank aan Nico voor de bijzonder geslaagde ombouw van het stuur.

't Is een echte vakman, onze Nico. knap gedaan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...