Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alé daar gaan we weer !!!


apsev-vespa

Aanbevolen berichten

Typische werkwijze van flutgazet Het Nieuwsblad : een verslag schrijven over bromfietsen en een foto bijvoegen van een motorfiets en een trapfietske...

En eventjes vermelden dat de ongevallen dikwijls veroorzaakt worden door betrokken automobilisten was blijkbaar ook niet nodig...

De keren dat ik vroeger, (45 km/U) op het fietspad, alles dicht mocht smijten voor een auto die afsloeg zonder te kijken en/of zn richtingaanwijzer te gebruiken... ..niet bij te houden...

Goe bezig...

Link naar reactie
Sommigen verhogen de snelheid tot 100 kilometer per uur, terwijl de voertuigen slechts gemaakt zijn voor snelheden van 25 tot 45 kilometer per uur.

Ze kennen er niets van... Al die brommers moeten gesmoord worden om aan de wettelijke snelheden te kunnen voldoen... Waarom zouden dan niet gemaakt zijn om 100 te rijden???? Of het veilig is iets anders maar al die bullshit altijd moeten lezen...

GRTS Danny

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Die zijn er eentje vergeten, hem gecrasht tegen 110KM/h vastloper, koppeling getrokken heeft nie geholpen.

Scoot redelijk naar de kloten even als zijn baasje. Toch zijn die LML of PX sterke beestjes geloof me ik spreek van ondervinding.

Grtjs

Makke

en wat is er kapot aan de Makke ? veel beterschap man !

Link naar reactie

@ joene, ik weet nog nie wat er naar den duivel is, motor start nog, loopt als een klt, en doempt als

een stoomschip. mits enige opgelopen schade mag ik van de heren doktoren er enkle weken nie aan werken.

zit hier dus een bekke mijn kas op te fretten, hoopend da ik binnenkort het blokske kan open zwieren en da ik aan de kas kan beginnen. Nog ikke, nog enkele vespisten (waarvan er eentje mijn accident gezien heeft)snappen nie echt wat er gebeurd is. Maar als ik het gevonden heb zal ik het zeker posten.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...