Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lammy herspuiten


Ignace

Aanbevolen berichten

Aangezien den techniek in de lammy nog ok is voor een jaartje, wil ik hem eerst optisch laten opmaken. Ik heb al een kleurenschema in gedachten, misschien een specifiek design zelfs.

Wat ik nog nodig heb is een goeie spuiter. Liefst Antwerpen, brabant of limburg. Kan me iemand hierbij helpen?

Liefst ne goeie, dat de prijs dan iets hoger ligt maakt me niet uit =). Kwil wel enkele jaren verderkunnen.

gelieve geen 'google is uw vriend' reactie te plaatsen, ik heb liever persoonlijke ervaringen van mensen dan een uitkomst van een zoekmachine :)

Greetz, Ignace

Link naar reactie

scootermarket in koningshooikt. Een van de betere spuiters.

Link naar reactie
scootermarket in koningshooikt. Een van de betere spuiters.

Hangt er dan toch vanaf hoe druk hij het heeft en of hij veel goesting heeft want mijne PX is verre van goed gedaan (vooral bodemplaat waar de verf vanaf springt). En zo ken ik nog wel een hoop mensen die minder tevreden zijn over het eindresultaat. Hij heeft zeer goede dingen gedaan maar ook minder goede...

Link naar reactie
scootermarket in koningshooikt. Een van de betere spuiters.

Hangt er dan toch vanaf hoe druk hij het heeft en of hij veel goesting heeft want mijne PX is verre van goed gedaan (vooral bodemplaat waar de verf vanaf springt). En zo ken ik nog wel een hoop mensen die minder tevreden zijn over het eindresultaat. Hij heeft zeer goede dingen gedaan maar ook minder goede...

dit bedoel ik dus.

thx voor de mening erix :) kheb ondertusse al ne potentiƫle met dank aan roufio :)

Link naar reactie

haast u ignace , want erix moet ook bij hem zijn :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...