Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oliepomp aanpassen naar zelfsmeren


steven1

Aanbevolen berichten

simpelste is inderdaad, tandwieltjes eruit halen, en ervoor zorgen dat de olietoevoer deftig is afgesloten (ik draai meestal een bout met wat teflon, in ene afgeknipte olieleiding)

ik zwier meestal het andere lange smalle tandwiel uit de blok zelf, en laat de rest steken.

Link naar reactie

Allee Steven,

Waarom doe je er gewoon geen bal zelf meer aan en keer je niet terug naar waar je je geld liet liggen voor onuitgevoerde maar betaalde (dat is tenminste wat ik uit je uitleg begrijp...) job(s)?

Straks doe je misschien nog iets om zeep en heb je helemaal geen verhaal meer...

Als je naar de bakker gaat en betaald voor een lekker krokant broodje, dan verwacht je bij thuiskomst toch geen bol deeg in je broodzak, die je dan vervolgens dan maar een uurke in je oven mag steken?

Allee, succes kerel..

groet, bardi

Link naar reactie

er zijn verschillende manieren om de olie pomp uit te schakelen volgens mij .

volgens mij de beste manier is het eerste tandwiel van de aandrijving verwijderen en dat is dit achter de koppeling.

dit kan je op deze foto's niet zien of dit gebeurt is (dus niet te rap schieten op de hersteller jongens ) hij kan dit wel testen door alles terug te steken en dan zorgen dat krukas draait dan kan je zien of de tandwielen die je nu ziet ook nog mee draaien .

Dus mij conclusie probeer dit eerst eens uit voor je andere dingen doet en als dit werk is uitgevoerd draait er niets droog

grtz sidvespa

Link naar reactie

Zal het zelf eens eerst testen!

Als ze mij vertellen dat de pomp afgekoppeld is verwacht ik dit ook,

Dus zal ik het testen dan ben ik zeker!

Ben ervoor veel pietlullig heden terug geweest en het ligt iets verder dan mijne bakker

Anderzijds sleutel ik ook graag en nieuwsgierig van aard:)

Gr. Steven

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...