Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gts300 Peilstok olie peilen


wouter1

Aanbevolen berichten

Misschien onnozel vraagje, maar moet ik bij mijn scooter(gts300) nu de peilstok boven het carter houden om te peilen, of moet ik hem er indraaien??, vandaag bij de lokale 50cc scooterhandelaar geweest voor olie te kopen voor mijn zoon zijn Vespa S50, daar vertelde zij mij dat ik hem er niet in moest draaien, is dat nu ook zo bij de GTS300??.,, groet Wouter

Link naar reactie

Mooi Mgent thanks voor de info ,, vond het al gek om de peilstok erboven te laten hangen,, lees net in het boekje van de vespa 50S ,dat je hem er ook gewoon in moet draaien,, lekker verwarrend van de lokale scooter boer,.. die vertelde mij dus dat ik hem er niet in moest draaien.. pfff ,..puffff gelukkig heb ik mijn gts niet bij gevuld .,(trouwens mijn benzine pomp blijft helemaal goed draaien nu na vervanging,..ik zeg lekker scootertje!!! hahaha)

Link naar reactie

De peilstok moet ingedraaid worden en pas peilen nadat de motor gedraaid heeft en dan 5 minuten heeft stilgestaan (op centrale poot)

Change the engine oil instruction from the manual:

Since a certain quantity of oil still remains in the circuit, oil must be filled from cap "A". Then start up the scooter, leave it running for a few minutes and switch it off: after five minutes check the level and if necessary top up without exceeding the MAX level.

Dat van minimumniveau zonder indraaien is dus niet volgens de instructies van Piaggio

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...