Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Plat gereden


wijlen de Makke

Aanbevolen berichten

Een goei weekje geleden ook achterband plat gereden. Gelukkig was het bij het vertrekken aan een verkeerslicht.. Ik stond na wat stuurwerk 2 rijvakken verder stil, er was weinig verkeer. Toen bleek dat ik sleuteltje 13 niet bijhad heb ik "de hulplijn, m'n zoon" moeten bellen. Thuisgekomen bleek dat het m'n eigen schuld was, de binnenband zat licht gekneld tussen de velghelften ;-(

Link naar reactie

mannekes, ge moe wel lezen hé

de Makke vraagt zijn er van die gelukkige die nog NOOIT platgereden hebben

volgens mij gaat er vanaf nu niemand meer reageren ;-)

Link naar reactie

meer als 15000 km nog nooit plat gereden, al wel twee vastlopers, vliegwiel los, koppeling naar de klote, olielekken als een zeef, chappement elemaal verstropt dat hem nog maar 50 gaat, ne keer overkop, ne keer vanachter op nen otoo, ne keer ondersteboven gereden door nen otto, al meer als 20 jaar getrouwd,... ...zal ik nog verder gaan ?

Link naar reactie

@ Ronny, Nee liever niet verder gaan, ik heb het helaas je pech story's gelezen.

Als ik een klavertjes 4 vind in mijnen hof stuur ik hem gegarandeerd op. En weette wa ik heb gisteren ook ne

Pinasco 177 5 poorter besteld bij SIP. Ne keer zien of mijn koppeling het houdt. Als alles goe gaat heb ik mischien geen probleem met mijn reet valve.

grtjs

Make

Link naar reactie

ik hoop ook dat ge geen probleem krijgt met uw "reet" als ge er een pinasco 177 5 poorter insteekt ... . :))))

Link naar reactie
@ Ronny, Nee liever niet verder gaan, ik heb het helaas je pech story's gelezen.

Als ik een klavertjes 4 vind in mijnen hof stuur ik hem gegarandeerd op. En weette wa ik heb gisteren ook ne

Pinasco 177 5 poorter besteld bij SIP. Ne keer zien of mijn koppeling het houdt. Als alles goe gaat heb ik mischien geen probleem met mijn reet valve.

grtjs Make

en hopelijk de krukas ook

Link naar reactie

ah, kwist niet dat de LML's 125cc met reed valve waren ?

wel de LML 150cc blokjes die je apart kunt kopen

Link naar reactie

Alle nieuwe LML's van 2011 hebben een reed valve. En de krukas zou nu ook in orde zijn.

Vandaar da ik ne Pinasco heb gekozen, Luchtfilter van een PX 200 en een sproeier 102 en een sip road

zoals je op mijn profiel kunt zien staan er al op. Bij de pinasco ga ik wel nen 110 of 112 sproeier steken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...