Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

heb hier een pracht van een vespa 125cc Van 1967 gekocht in nederland. Prijs viel goed mee, dus ik dacht hier of daar zal wel een addertje onder het gras zitten. Hij werd geimporteerd uit Bali.De man had een zaak van tuinmeubelen die hij vandaar importeerde. Geen probleem, want de papieren van transport en douane zaten bij de vespa. Ben er zo'n slordige 300 km om gereden. Eens ik daar was had hij de papieren niet bij zich van de douane... En het begon te stinken. Maar de persoon wist mij te overtuigen hoewel de motor niet echt veel meer deed naar mijn zin. De papieren van douane werden mij toegestuurd. Op die papieren stond echter niets van een vespa vermeld. Beginnen rondbellen als gek, van kastje naar de muur gestuurd, en je kan het al raden, is blijkbaar onmogelijk om aan papieren van de vespa te raken! Staat nochthans niet gemeld als gestolen. Heb er ondertussen wel al zelf een nieuwe motor onder geplooid!!! Goedkoop wordt dus duurkoop. Weet iemand raad? Kan ik aan de papieren raken? Alle hulp is welkom. En ja, ik ben een dom kieken geweest

Link naar reactie

das wat ze noemen int zak gezet zijn.

papieren krijgen voor deze scooter lukt nooit op een legale manier

zoek via de zoekfunctie eens op curry, er zal een wereld voor je opengaan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...