Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Carbu


Mistermikael

Aanbevolen berichten

Aloha allemaal,

Ben mijn Pk50XL ineen aan het steken en ik heb 2 vraagjes nooit jullie:

- hoe stel ik mijn carburator af? Heeft iemand een foto met wat welke vijs regelt?

- ik meet aan mijn spanningsregelaar tussen geel en zwart 30Volt is dit normaal?

Bedankt!

Link naar reactie
- ik meet aan mijn spanningsregelaar tussen geel en zwart 30Volt is dit normaal?

Is niet normaal. Meet de waarden eens voor en na de stroombegrenzer/gelijkrichter. Waarschijnlijk heeft de eerste het begeven.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Is niet normaal. Meet de waarden eens voor en na de stroombegrenzer/gelijkrichter. Waarschijnlijk heeft de eerste het begeven.

Ik heb even wat meerdere metingen gedaan en 'k krijg als weerstandmeting doen : oneindig ohm dus resultaat kapot?

Thx Nero!

Kan iemand uitleg geven over het afstellen van de carbu?

Link naar reactie

standaard hoofdsproeier ( kleine koperen vijsje onder de zwarte kap) is standaard voor 50cc maatje 53.

de witte regelschroef aan de zijkant staat standaard volledig in en dan 1,5 toeren uit. deze kan zijn dat je ze nog wat moet bijstellen

Link naar reactie

standaard hoofdsproeier ( kleine koperen vijsje onder de zwarte kap) is standaard voor 50cc maatje 53.

de witte regelschroef aan de zijkant staat standaard volledig in en dan 1,5 toeren uit. deze kan zijn dat je ze nog wat moet bijstellen

Link naar reactie

de schroef bovenop de carbu is degene die ervoor zorgt dat je stationair blijft draaien.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...